hirdetés
hirdetés
hirdetés

Promófilmet forgatott az AXN a Karib-tenger kalózaihoz

A Disney felkérésére promófilmet forgatott az AXN a Karib-tenger kalózaihoz, amelynek epizódjait a csatorna április végén tűz műsorra.

hirdetés

Április utolsó hétvégéin műsorra tűzi a Karib-tenger kalózai eddig megjelent négy epizódját az AXN, ebből az alkalomból kereste meg a csatornát a Disney, a filmek forgalmazója. "Az AXN márkaértékeit szem előtt tartva, a csatorna létrehozta a legnagyobb kalózrajongót, akit a munkahelyi és az irodai etikett sem tart vissza attól, hogy átadja magát a valódi kalandnak" - olvasható a csatorna által küldött közleményben. A filmek műsorra tűzésének apropója, hogy nemsoikára jön a sorozat ötödik része a mozikba. 

Az első részt április 21-én, a a többi hármat pedig április 28-29-én vetíti a csatorna. 

Az lkotók listája

Kreatív koncepció: Horváth Attila, Mihola Péter

Rendező: Horváth Attila

Vágó: Horváth Attila

Gyártásvezető: Fichó Niki

Operatőr: Kulcsár Arthúr

Kameratech: Barta Ádám

Gaffer: Schottner Olivér

Props: Szatmári Balázs, Matók Zsuzsi, Flórián Kata

Smink: Szilágyi Diána, Flórián Kata

Grafikai utómunka: Szentirmai Zénó, Szobota Viktor

Hangutómunka: Szentgáli György, Győri Balázs

Főszereplő: Horváth “Lemon” Ádám
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés
hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek