hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pornósokkal és Playmatekkel tele az új Való Világ

Egyelőre úgy tűnik, az RTL által kiadott etikai kódex ellenére tele lesz erotikával az új való világ. Expornósok, playmate-ek sorakoznak a műsorban és annak előszobájában.

hirdetés

A nemrég elkezdett legújabb Való Világ széria, a VV4 legtöbb női szereplője valami módon kapcsolódik az erotikus iparhoz – derül ki a Velvet cikkéből.

„A Való Világ 4-ben induló lányoknak előéletének utánajárva azt is gondolhatnánk, hogy a műsor készítői az Erotika Parádén és az idei Playmate-választáson szedték össze a női jelölteket.” – fogalmaz a portál cikke. A lányok adatlapjai és bemutatkozása alapján az is kiderül, hogy mindegyikük rengeteget szeretkezik, némelyiküket az Erotika Parádén, másokat korábbi Playmate választásokon ismerhette meg a közönség, de akadnak komoly pornós múlttal rendelkező lányok is.

A dolog érdekessége amellett, hogy a műsor készítői azt nyilatkozták, az abszurd humorra fektetik a hangsúlyt, hogy az RTL Klub külön etikai kódexet adott ki a produkció kapcsán, melyben többek között a nemi szervektől való tartózkodást ígérte a csatorna. Ennek ellenére Benkő Dániel már az első hétvégén romba döntötte a kódex komolyságát.

(forrás: Velvet, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
VV4! Szerkesztett, manipulált valóság
ezt nézd meg!
http://www.youtube.com/watch?v=YiTa7h2eWaQ

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.