hirdetés
hirdetés
hirdetés

Öt órát tévézünk naponta

Nőtt többek között a kereskedelmi és a közszolgálati televíziók közönségaránya 2012 utolsó negyedévében 2011 azonos időszakához képest a Nielsen Közönségmérés szerint. A teljes népesség átlagosan 3 perccel tévézett kevesebbet, mint egy éve.

hirdetés

Napi 297 percet ült átlagosan a teljes magyar - 4 évesnél idősebb – népesség 2012 utolsó negyedévében, ez három perccel kevesebb a 2011 év végi adatokhoz képest, viszont 36 perccel több, mint 2012 harmadik negyedévében. A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórakoztató csatornákat, mint az előző év azonos időszakában - derül ki a Nielsen Közönségmérés jelentéséből.

A gyerekek tévézéssel töltött ideje 206 percről 194 percre, a 18-49 éves korcsoporté 253 percről 251 percre csökkent egy év alatt. Az 50 évnél idősebbek percre annyit töltöttek a készülékek előtt 2012 utolsó negyedévében, mint az azt megelőző évben.

Nagyobb képért kattintson!

Az országos kereskedelmi csatornák közönségaránya a teljes népesség körében 34,7 százalék volt, az általános szórakoztató csatornáké pedig 15,5 százalék. Ez az előbbi esetében 2 százalékpontos csökkenést, az utóbbi esetében pedig 2 pontos növekedést jelent 2011 ugyanezen időszakához. A közszolgálati csatornák részesedése a nézett időből 13,4 százalék, a filmcsatornáké 8,2 százalék, az ismeretterjesztő csatornáké 4,8 százalék, a gyerekcsatornáké 4,7 százalék, a hírcsatornáké 4,3 százalék, a zenecsatornáké és a sportcsatornáké egyaránt 2,3 százalék, az életmódcsatornáké pedig 1,8 százalék volt 2012 negyedik negyedévében.

Nagyobb képért kattintson!

A mozifilm műsoridőből való részesedése csupán 10,2 százalékos volt a vizsgált időszakban, míg a műsorfogyasztásnak 18,6 százalékát tette ki ez a műsortípus. A műsorfogyasztás aránya magasabb volt a sugárzás arányánál ezen kívül az információs műsorok, a hírműsorok valamint a nem zenei szórakoztató műsorok esetében.

Nagyobb képért kattintson!

Ellenkező irányú eltérés tapasztalható a művelődéssel, tudománnyal, kultúrával kapcsolatos műsortípus esetében: míg a műsoridőnek 13,2 százalékát, addig a fogyasztásnak csak 3,6 százalékát tették ki az ide tartozó műsorok. A műsoridőből való részesedésnél alacsonyabb volt a fogyasztásból való részesedése a sportműsoroknak, valamint a reklámokat, műsorajánlókat is tartalmazó egyéb műsortípusnak. A műsorok iránti kereslet és kínálat nem tért el jelentősen a nem zenés fikció, a zenei és a vallási műsortípusok esetében.

Az fmcg-cégek listaáras költései alapján rangsort a Procter & Gamble vezeti közel 8,1 milliárd forinttal. A második helyen a Reckitt Benckiser áll 7,3 milliárd, a harmadikon pedig a L’Oréal 5.2 milliárd forinttal. A toplista első három helyezettjére egyaránt jellemző, hogy az előző év ugyanezen időszakához képest magasabb volt a reklámköltése 2012 negyedik negyedévében. A GRP szerinti rangsort is a Procter & Gamble vezeti, itt a második a L’Oréal, a harmadik helyen
pedig a Spar Magyarország áll.

Nagyobb képért kattintson!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.