hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatot váltott az RTL Klub

Az RTL Magyarország az RTL Klub 20. születésnapjára időzítve felfrissítette a csatorna arculatát.

hirdetés

1997 októberében kezdte meg sugárzását az RTL Klub, a csatorna dizájnja azóta többször is változott, de most, a csatorna 20. születésnapjára időzítve egy átfogó frissítést kapott az arculat, amellyel a nézők a műsorok közti blokkokban, a műsorok ajánlójában és az RTL Klub promóciós megjelenéseiben is találkozhatnak majd. Az alábbi hangulatvideo bemutatja, miről is van szó:

„Az RTL Klubot mindig is a sokszínűség jellemezte, minden pillanatban ott vagyunk a nézőinkkel, és változatos kikapcsolódást nyújtunk minden korosztálynak. Ezt a változatosságot tükrözi az új arculatunk is, és bízunk benne, hogy nézőink számára is örömteli perceket szerez majd. Az arculat megjelenésének fontos szerepe van egy csatorna beazonosíthatóságában, és biztos állandóságot jelent a folyamatosan változó műsorok között" - mondta Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes.

A 20 éves évforduló kapcsán az RTL Magyarország további fontos bejelentésekkel készül, de ezekről egyelőre részleteket nem árultak el.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.