hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nevet és arculatot vált a Da Vinci Learning

Da Vinci TV néven folytatja a berlini központú Da Vinci Media oktató tévécsatornája. A legfontosabb változás, hogy napközben Da Vinci Kids márkanév alatt 6-12 éves gyerekeknek szóló tartalmak futnak a csatornán.

hirdetés

Megújult arculattal jelentkezik az ismeretterjesztő csatorna, melynek leghangsúlyosabb eleme az új név. Az oktatási csatornán külön műsorsávot kaptak a gyerekeknek szóló ismeretterjesztő tartalmak. A megújulással a csatorna tizedik születésnapját ünnepli.

A Da Vinci TV-n a Da Vinci Kids gyermekeknek szóló ismeretterjesztő műsorokat, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló dokumentumfilmeket kínál. 

A név- és márkafrissítés elsődleges oka a gyerekek és szüleik figyelmének erősebb megragadása a közlemény szerint, ugyanis a Da Vinci Kids jobban kifejezi, milyen tartalmat, milyen idősávban és milyen célközönségnek kínál a csatorna. „Hatékonyabb párbeszédet szeretnénk folytatni a szülőkkel arról, hogyan hathat pozitívan a Da Vinci a családi életre, s így tenni elkötelezettebbé őket a csatorna iránt” – mondta Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media ügyvezető igazgatója. A Da Vinci Kids célcsoportja a 6-12 éves korosztály. A gyerekeknek szóló blokk új szlogent is kapott: Csodálkozz rá minden nap! 

A megújuláshoz kapcsolódó kreatívmunkát, az új logó koncepcióját és az új on-air megjelenést a Da Vinci Media házon belül végezte. 

A csatorna felnőtteknek szóló blokkja, a Da Vinci Learning egyelőre az eredeti névvel és logóval fut, később újul meg az év folyamán - közölte a csatorna PR-ügynöksége a Kreatív kérdésére.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.