hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatódik a Kozmosz, Will Smith és Aronofsky sorozata is visszatér a NatGeóra

De lesz még más újdonság is a csatornán: Jeff Goldblum, Gordon Ramsay és Bear Grylls is új műsorral jelentkezik.

hirdetés

A National Geographic Global Networks vezérigazgatója, Courteney Monroe több fontos bejelentést is tett a csatorna közeljövőben bemutatandó műsorairól.

Kiderült, hogy 2019 tavaszán új évaddal folytatódik a csatorna eddigi legnézettebb sorozata, a Kozmosz: Történetek a világegyetemről, melyet világszerte több mint 135 millióan láttak. A széria producere, írója és rendezője ezúttal is Ann Druyan, műsorvezetője pedig Neil deGrasse Tyson. A világhírű asztrofizikus emellett a Sztárok és csillagok (Star Talk) című beszélgetős műsorát is folytatja.

A csatorna berendelte az idei év sikersorozatának, a Will Smith műsorvezetésével készült Volt egyszer egy bolygó második évadát is, melynek rendezője az első szériához hasonlóan az Oscar-jelölt Darren Aronofsky (Pí, rekviem egy álomért, A pankrátor).

A nagy túlélő Bear Grylls lesz a műsorvezető-narrátora a National Geographic új hatrészes, Hostile Planet munkacímű dokumentumfilm-sorozatának. A széria a vadállatok túlélésért vívott harcát mutatja be átalakulóban lévő élőhelyükön.  A Hostile Planet sorozatot világszerte 2019 elején tűzi műsorra a National Geographic.

Az Oscar- és Emmy-díjra jelölt Jeff Goldblum is műsort kapott a csatornán. A National Geographic Studios által készített The Curiosity of Jeff Goldblum c. 12 részes sorozatban a színész világkörüli útra indul, hogy egészen hétköznapi dolgok mögött rejlő, egyáltalán nem hétköznapi történeteket kutasson fel. Számos egyszerűnek tűnő, a mindennapjaink részét képező tárgyat vizsgál majd meg. A 30 perces epizódokban Goldblum látványos kísérleteket végez, és neves szakértőkkel beszélget majd.

Gordon Ramsay Uncharted c. sorozata is szintén 2019-ben indul a NatGeo műsorán. A Studio Ramsay által készített szériában a népszerű séf a világ izgalmas és különleges tájaira látogat, hogy a helyi embereket, szokásokat és ízeket megismerje.

A csatorna folytatja forgatókönyv alapú sorozatait is. Richard Preston világhírű bestsellere, a The Hot Zone (Halálzóna) képezi alapját a Nat Geo új minisorozatának, amely a halálos Ebola vírus eredetének és elterjedésének történetét meséli el. A Valley of the Boom pedig az 1990-es évekbe repíti majd a nézőket, és a Szilícium-völgy példátlan technológiai fellendülését mutatja be. 

A fenti premierdátumok az amerikai bemutatóra vonatkoznak, a magyar premierek ettől eltérhetnek.

A nyitókép forrása: National Geographic

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.