hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyon furcsa kardokat lehet gyűjteni

A Cartoon Network Bűvös varázskardok címen indított sorozatát és ahhoz kapcsolódóan digitális, interaktív online tartalmakat. Az új sorozat egy testvérpár kalandjait mutatja be, melyek során meghökkentő alakú és különböző képességű varázskardokat gyűjtenek.

hirdetés

A Bűvös varázskardok a Cartoon Network Studiosban készült és a Spongyabob 2: Ki a vízből! című film alkotója, Kyle A. Carrozza álmodta meg. Érdekesség, hogy az eredeti nyelvű sorozatban Carrozza maga  szinkronizálja a főhőst, Prohyas Warriort. A sorozat egy testvérpár misztikus utazásait mutatja be, melyek során a két főszereplő különöző képességekkel rendelkező varázskardokra bukkan, amelyekkel olykor meghökkentő, máskor emberfeletti dolgokat visz véghez.

Egészen furcsa varázskardok is helyet kaptak a sorozatban: a delfinkard például vizet lő ki, veszély esetén különleges funkciója a „delfinzuhany”, az Excaliburger varázskard pedig hamburgereket lődöz, amelyek addig üldözik célszemélyt, amíg az meg nem eszi őket. A harmónika kard képes lejátszani áldozata gondolatait, a leghamisabb dallamokkal sújtva le a rosszakra.

Az Amerikában tavaly szeptemberben bemutatott sorozat célcsoportját elsősorban a 6-11 éves fiúk jelentik. A Bűvös varázskardokat jelentős közösségi médiás jelenléttel is megtámogatta a Cartoon Network: a csatornának van egy interaktív alkalmazása, több mint 400 tartalomelemmel, köztük interaktív rövid epizódokkal, vlogokkal és videojátékok sokaságával, Magyarországon pedig saját micrositeot kapott, a CN Magyarország YouTube csatornán egyedi videókat, klipeket találhat a közönség. A vlogok megtekinthetők a Cartoon Network magyar YouTube-csatornáján.

Ezek mellett a csatorna tervei szerint ősszel megjelenik a MagiMobile nevű alkalmazás, amellyel minden felhasználó összeállíthatja saját varázskard-gyűjteményét, illetve interakcióba léphet az éppen futó epizóddal. A MagiMobile egyik fő funkciója ugyanis, hogy miközben a Bűvös varázskardok egyik epizódját nézi a tévében, a felhasználó a „Collect” gombra nyomva beindíthatja a MagiMobile hangfelismerő rendszerét. Miután az alkalmazás beazonosította az epizódot, az adott részben szereplő varázskardot hozzáadja a felhasználó gyűjteményéhez, illetve exkluzív ötperces epizódok is helyet kapnak majd benne.

Egy epizódrészlet megtekinthető itt:

Képek a sorozatból pedig itt, kattintás után galéria nyílik:

A sorozatnak bevezető kampánya is futott játszóházi indoor felületeken, vloggerekkel való együttműködés részeként, social media hirdetésen, gyerekkiadványban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.