hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyon furcsa kardokat lehet gyűjteni

A Cartoon Network Bűvös varázskardok címen indított sorozatát és ahhoz kapcsolódóan digitális, interaktív online tartalmakat. Az új sorozat egy testvérpár kalandjait mutatja be, melyek során meghökkentő alakú és különböző képességű varázskardokat gyűjtenek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ez elég nagy tabu ledöntését jelenti.

Harmadik alkalommal indul az MPRSZ versenye.

A Video Website Carddal a video alatt közvetlenül a saját oldalukra irányíthatják az érdeklődőket.

A sörmárka forgalmazójának közösségi médiás tenderén nyert az ügynökség.

Olyan publikált anyagokat várnak, amelyek tehetséges, sikeres fiatalokról szólnak.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az üzenet az, hogy a nyárral nem ér véget a turizmus. Van új videó, a fókuszban a gasztronómia és a bor, híres séfek is részt vesznek.

A Pharmatex fogmazásgátlóhoz és az Imorevin hasmenés elleni szerhez.

Az IQ Press adja ki évente 10-szer.

Új csatornát indít a Story-csatornák tulaja, plusz átnevezi a többit. Borsány-Gyenes András több bejelentést is tett a Big Picture 2018 konferencián.

Novembertől lesz látható hetente a Trip To The Moon.

hirdetés
hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.