hirdetés
hirdetés
hirdetés

Music Box - nincs tovább

Megszűnt a Music Box televízió, amely interaktív zenei kívánságműsor sugárzott Budapesten és környékén. Az AM-mikrón fogható adást az Antenna Hungária (AH) függesztette fel, miután felbontotta a szerződést a csatornával.
hirdetés

Music Box - nincs tovább

[2000.08.24. 10:17]

Megszűnt a Music Box televízió, amely interaktív zenei kívánságműsor sugárzott Budapesten és környékén. Az AM-mikrón fogható adást az Antenna Hungária (AH) függesztette fel, miután felbontotta a szerződést a csatornával.

Őri András, az AH szóvivője a lépést azzal indokolta, hogy az AH átalakítja az AM-mikrót egy korszerűbb rendszerre és a társaság az új csomagba csak a legkurrensebb tévéket akarja bevenni. Bordás Bence, a Box TV igazgatóságának elnöke elmondta: havonta majdnem 400 ezren nézték rendszeresen a Music Box adásait. A cég jelenleg tárgyalásokat folytat kábelhálózati szolgáltatókkal. A Music Box internetes oldalán arra szólítja fel nézőit, hogy hívják fel az AH-t és bizonyítsák be, hogy igenis, van kereslet a csatornára. Az utóbbi időben jelentős csökkent az AM-mikrón továbbított műsorok száma: több sportcsatorna, a Szív TV, az MSat, a TV3 és a Zenit TV sem látható már.
(Forrás: Magyar Hírlap + Népszabadság + Napi Gazdaság)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!