hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden idők legdrágább magyar sorozata lehet a Belügyminisztériumé

720 milliós közbeszerzési pályázatot írtak ki rá, tudta meg a Magyar Nemzet.

hirdetés

A fikciós tévésorozatra a Belügyminisztérium alá tartozó Bűnmegelőzési Tanács írta ki a közbeszerzési pályázatot, amelyet aztán a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) bonyolított le - olvasható a Magyar Nemzet mai nyomtatott kiadásában. Az NKH pályazatain csak a velük már korábban szerződést kötött cégek indulhatnak, jelenleg ez 3 három konzorcium (a Network 360 és Affiliate Network, a Trinity, a Young and Partners és a Sprint Nyomdaipari Szolgáltató és Ügynöki Kft., illetve a New Land Media és a Lounge Design alkotta), utóbbi duó, Balásy Gyula két cége nyerte a filmes megbízást.

Ahogy az Index összefoglalja "a két cégnek semmiféle sorozatgyártási tapasztalata nincsen, ők a 720 milliós keretösszegben szereplő médiakampányt fogják vinni, az effektív gyártással egy alvállalkozót bíznak majd meg". Hozzáteszik a 720 milliós összeg egyébként teljesen felemészti a Nemzeti Bűnmegelőzési Stratégia feladatrendszerének támogatását is.

Átlagosan egy-egy hazai sorozat epizódjai 10-12 millió forintból készülnek, az MTVA 52 részes Tóth János című sorozatára például összesen 657 milliót költ, amiből 52 részt készül el, azaz 12 millió forintba kerül egy epizód - számolgat utána még az Index.
(forrás: Magyar Nemzet, Index)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés
hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.