hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvették az IKO tematikus csatornáit

Eladta az IKO Kábeltévé a Sportklubot, a DoQ-t és a Fishing & Hunting csatornáit a dán-magyar hátterű Ayudate Holdingnak.

hirdetés

Új tulajdonosa van a IKO Tematikus Csatornáknak: a Sportklub, Fishing&Hunting és DoQ adókat is üzemeltető vállalatot február 8-tól az Ayudate Holding Tanácsadó Kft. birtokolja, amely az IKO Kábeltévétől vette meg őket.

A tulajdonosváltással egy időben a Sportklub módosította műsorát. A csatorna hosszú távú stratégiájának szellemében értékesítette az olasz élvonalbeli liga (Serie A), valamint a francia bajnokság (Ligue1) közvetítési jogainak egy részét. A tárgyalások felgyorsulása miatt a változások már a hétvégén életbe léptek: az együttműködés keretében a bajnokságokat a DIGI Sport, illetve Sportklub csatornák megosztva közvetítik.

Az új tulajdonos komolyan tervez a Sportklubbal, a közvetítési jogok részleges értékesítése is a közös építkezés alapját jelenti. Ezen első lépéseket továbbiak követik majd, amelyek célja újabb műsorok létrehozása, célcsoportok megszólítása.

A dán-magyar Ayudate Holding tavaly októberben a Juventus Rádiót vásárolta meg.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!