hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem haraptak nagyot az Összeesküvők

Az X-faktor viszont csúcsot döntött. Friss nézettségi eredmények.

hirdetés

Éves nézettségi csúcsot döntött meg az RTL Klub X-faktor című, szombati esti tehetségkutatója: a tévénéző 18-49 évesek 56.5 százaléka, 1.081.542 választotta az énekes karrierre vágyó fiatalokat. A műsor a négy évesnél idősebb korosztályban is heti rekorder lett, 2.384.270 ember, a nézők 48 százaléka voksolt a műsorra, pedig a konkurens Tv2-n is volt adás, a Féktelen Balfékek című amerikai vígjáték.

A hét nagy kereskedelmi tévés meccse a Tv2 őszi szuperprodukciója, az Összeesküvők és az RTL-es Való Világ (VV5) között zajlott. Jelen állás szerint a VV5 jobban teljesít. A szeptember 16-i beszavazóshow-val induló Összeesküvők első heti eseményeit átlagosan háromszázezer 18-49 év közötti néző követte figyelemmel, ami hétfő és csütörtök között nem volt elég a Fókusz és Barátok közt leelőzéséhez, sőt a hét ötven legnézettebb műsorai köze sem sikerült bekerülni (ha egy műsor több epizódja is szerepelhet a listán). A Tv2-s reality hétfőn 18.5, kedden 18.8, szerdán 17.7, csütörtökön 18.1 százalékos közönségaránnyal futott (18-49 SHR%).

Mása, az Összecsapás győztese a boldogság könnyeivel küzd.

Az Összeesküvőkben pénteken van a főnap, az Összecsapás, ekkor kétszer is láthatjuk a lányokat és az asszonyokat: egy összefoglaló és egy kiszavazásos rész közé ékelődik a Jóban rosszban és az Aktív. Ez az este első fél órája reményekkel tölthette meg a Tv2-t, hiszen, az Összeesküvők 27 százalékos közönségaránnyal nyitott, de az RTL-en futó Fókuszt végül csak bevonzotta a nézői figyelmet és 26.5 százalékos közönségaránnyal megelőzte a 20.6 százalékot begyűjtő Összeesküvőket. Az Összecsapás sem teljesített túl jól, a műsort a 18-49 közötti nézők 12.5 százaléka választotta, miközben a párhuzamosan futó VV5 sima beszavazóshow-ját 20.3 százalék. A gyengébb eredmény oka lehet, hogy a párkereső, anyósos valóságshow alig több mint egy hete fut, a szereplők megismeréséhez pedig idő kell.

A hírműsorok versenyében is van változás, ezen a héten az RTL-es Híradó vasárnap kivételével minden este legyőzte a Tv2-n futó Tényeket a 18-49 éves közönség körében. A hét utolsó napján 30.5 százalékos közönségaránnyal a Tv2 hírei nyertek, de azt követően az RTL-en induló Holnapután című katasztrófafilmre szavaztak a nézők Vujity Tvrtko Naplója helyett. A közéleti háttérműsorok az RTL-nek sem hoztak nagy sikert a héten, a kedd késő estére költöztetett Házon kívül és az azt követő XXI. század nem érdekelte annyira a 18-49 közötti magyarokat, mint a XXX2.

A nézettségi adatokat az RTL Klub adta az AGB Nielsen mérései alapján! 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.