hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még nem döntött az MTV a vb-közvetítésről

Az MTV kuratóriuma szerdán nem hozott döntést az idei dél-afrikai labdarúgó világbajnokság közvetítéséről. Várhatóan jövő héten fog eldőlni, hogy megkapja-e valaki a jogokat.
hirdetés

A Magyar Televízió (MTV) Közalapítvány Kuratóriumának elnöksége szerdán rendkívüli napirendi pontban tárgyalta az idei dél-afrikai labdarúgó világbajnokság közvetítési jogainak esetleges értékesítését. A testület várhatóan a következő ülésén hoz döntést – tájékoztatott a csatorna.

Amennyiben az értékesítésről születik döntés, az MTV tájékozatja az Európai Műsorszolgáltatók Szövetségét (EBU), és a Nemzetközi Labdarúgó Szövetséget (FIFA) a győztes ajánlatról. A két nemzetközi szervezet mondja ki ugyanis a végső szót az értékesítés jóváhagyásáról. Az MTV ezután kezdheti meg a győztes partnerrel a szerződéskötés procedúráját, amely a FIFA felügyelete és előírásai szerint zajlik majd.

Mint arról beszámoltunk, az MTV a finanszírozási gondjai miatt döntött úgy, hogy eladja a bajnokság közvetítési jogainak egy részét. Ezekért az RTL Klub és a Sport1 közösen, illetve a Digisport verseng.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

hirdetés
hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!