hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketing nélkül is második a Digi a kábeltévés piacon

Első a UPC, második a Digi, harmadik a T-Home a magyar kábeltévés piacon – áll az NHH először kiadott kábeltelevíziós gyorsjelentésében. A Digi versenytársaihoz képest szinte nem is költ kommunikációra.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Az Apák napjára időzített videót a Mito fejlesztette. A kampány bejelentőjét olvashatjátok.

A Kreatív online videós díjára 64 nevezés érkezett.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Művészeti vezető és account igazgató is érkezett az ügynökséghez.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Én is kissé szenzációhajhásznak érzem a címet. Ha nem lenne marketingje, nem ismernénk.
Másrészt a word of mouth marketing is valódi marketing, és egyre többen itthon is elismerik. Szerencsére.
#
A cím nagyon pontatlan és félrevezető. A Diginek van marketingje, csak reklámkampánya nem volt eddig. Mert reklám is volt, de helyi és kis volumenű.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.