hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarok készítették egy nemzetközi gyerekcsatorna zenei arculatát

A három fiatal magyar zeneszerző – Kozma Kata, Alpár Balázs és Sebestyén Áron – által alapított Sound Tailors nyerte el a világszerte több mint száz országban fogható gyerekcsatorna, a JimJam zenei arculattervezését.

hirdetés

A Sound Tailors közésük szerint az AMC Networks International által meghirdetett nemzetközi pályázaton nyerte el a lehetőséget, hogy elkészíthessék a nemzetközi JimJam gyerekcsatorna zenei arculatát. A hírt az AMC is megerősítette a Kreatívnak.

A Sound Tailors zeneszerző műhelyt 2017-ben alapította Kozma Kata, Alpár Balázs és Sebestyén Áron. A média-zeneszerzésre szakosodott csapat a Pannónia Filmstúdióban alakította ki bázisát. Hazai és nemzetközi reklámfilmek, médiatartalmak zenéit, televíziók és rádiók hang-arculatait készítik.

A Sound Tailors csapata
A Sound Tailors csapata

Az alkotók közlésük szerint egy zenei arculat kialakításakor nagyon fontosnak tartják az egységességet és a különböző kisebb zenei egységek összekapcsolhatóságát. Így nyilatkoztak a munkáról: „Egy televíziós csatorna esetében a zene koncepciózus felépítése felerősíti a képi megjelenést és egy-egy jelenet vagy logó animáció játékosságát.  Az első lépés az volt, hogy létrehoztunk egy jól felismerhető és játékosan énekelhető jingle-dallamot, amit Kata elváltoztatott gyerekhangon énekelt. Ezt a dallamot rögzítettük, és pár kreatív megoldással átalakítottuk. Az így kapott arculati elemeket a kisebb szünetközi videóknál Áron és Balázs felhasználta a hangszereléshez. Sokszor hangszeresen, néhol énekhanggal hoztuk vissza a fő dallamot, így kialakítva a csatorna arculatának egységességét. A hangszereléseknél az adott szituációnak megfelelő stílusban szólalnak meg az arculat témái. A bumperek (kisebb reklámközi animációk) gyártásánál szerettünk volna elrugaszkodni a fő témától, és csak asszociatívan utalni rá egy-egy hanggal vagy hangszínnel. Arról is gondoskodtunk, hogy ne váljanak unalmassá a naponta akár 150-200-szor elhangzó zenei elemek.”

A JimJam új arculatáról már írtunk, azt egy nemzetközi tenderen választották ki, amelyen öt ország kilenc kreatívügynöksége vett részt. A nyertes design a londoni Wiedemann Lampe kreatív ügynökség munkája, akik az új logó mellett új karaktereket álmodtak meg a JimJam-nek, emellett új identek és bumperek egészítik ki a teljes megújulást. Az új arculat célja, hogy vizuális megerősítést adjon a JimJam „Tanulj játszva!” felhívásának.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés
hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.