hirdetés
hirdetés
hirdetés

Licitálni lehet a labdarúgó-vb közvetítési jogaira

A Magyar Televízió eladja a 2010-es dél-afrikai labdarúgó-világbajnokság közvetítési jogainak egy részét. A minimumár nettó 730 millió forint.
hirdetés

Az indoklás szerint a köztévé finanszírozási gondokkal küzd, mivel "2010-ben elveszíti eddigi összköltségvetésének 35 százalékát, a szabadon felhasználható költségvetési forrásainak pedig a felét", ezért "korlátozni kényszerül például a drága sportközvetítéseket".

Az MTV speciális formában, lényegében árverésen kívánja eladni egy másik tévétársaságnak a vb hazai közvetítési jogainak egy részét úgy, hogy 24 mérkőzést megtartana magának. Az elképzelés szerint a közvetíteni kívánt mérkőzések napi első választási joga a vásárló tévétársaságé, a második választás pedig a Magyar Televízióé lesz.

A közvetítési jogcsomag minimumára 730 millió forint plusz áfa. Ezen kívül a gyártási költség arányos részét is az együttműködő partnernek kell állnia.

Az MTV a közlemény tanúsága szerint pénteken 11 médiacéget keresett meg írásban azzal, hogy január 7-ig tegyenek ajánlatot. Egy nappal később, január 8-án a beérkezett legjobb ajánlatra lehet licitálni. Az árverés lezárása után az MTV a legjobb ajánlatot tevővel kezd el a szerződésről egyeztetni. Az MTV - a kuratórium jóváhagyását követően, majd a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) előzetes írásbeli engedélye birtokában - köti meg a szerződést.

"A labdarúgó-vb mindig az év legnézettebb sporteseménye a világon. Sport- és reklámértéke páratlan. Az MTV nehéz szívvel, de rákényszerült arra, hogy megtegye ezt a lépést. Nézőink érdekeit vettük figyelembe, amikor olyan megoldást választottunk, hogy a mi képernyőnkön is legyenek izgalmas meccsek" - mondta Schatz Péter, az MTV üzleti és termékfejlesztési igazgatója.

Az Európai Műsorszolgáltatók Szövetségének (EBU) tagjaként az MTV 2007-ben szerezte meg a labdarúgó-vb 64 mérkőzésének magyarországi közvetítési jogait - az EBU és a FIFA között kötött megállapodás alapján.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók