hirdetés
hirdetés
hirdetés

Licitálni lehet a labdarúgó-vb közvetítési jogaira

A Magyar Televízió eladja a 2010-es dél-afrikai labdarúgó-világbajnokság közvetítési jogainak egy részét. A minimumár nettó 730 millió forint.
hirdetés

Az indoklás szerint a köztévé finanszírozási gondokkal küzd, mivel "2010-ben elveszíti eddigi összköltségvetésének 35 százalékát, a szabadon felhasználható költségvetési forrásainak pedig a felét", ezért "korlátozni kényszerül például a drága sportközvetítéseket".

Az MTV speciális formában, lényegében árverésen kívánja eladni egy másik tévétársaságnak a vb hazai közvetítési jogainak egy részét úgy, hogy 24 mérkőzést megtartana magának. Az elképzelés szerint a közvetíteni kívánt mérkőzések napi első választási joga a vásárló tévétársaságé, a második választás pedig a Magyar Televízióé lesz.

A közvetítési jogcsomag minimumára 730 millió forint plusz áfa. Ezen kívül a gyártási költség arányos részét is az együttműködő partnernek kell állnia.

Az MTV a közlemény tanúsága szerint pénteken 11 médiacéget keresett meg írásban azzal, hogy január 7-ig tegyenek ajánlatot. Egy nappal később, január 8-án a beérkezett legjobb ajánlatra lehet licitálni. Az árverés lezárása után az MTV a legjobb ajánlatot tevővel kezd el a szerződésről egyeztetni. Az MTV - a kuratórium jóváhagyását követően, majd a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) előzetes írásbeli engedélye birtokában - köti meg a szerződést.

"A labdarúgó-vb mindig az év legnézettebb sporteseménye a világon. Sport- és reklámértéke páratlan. Az MTV nehéz szívvel, de rákényszerült arra, hogy megtegye ezt a lépést. Nézőink érdekeit vettük figyelembe, amikor olyan megoldást választottunk, hogy a mi képernyőnkön is legyenek izgalmas meccsek" - mondta Schatz Péter, az MTV üzleti és termékfejlesztési igazgatója.

Az Európai Műsorszolgáltatók Szövetségének (EBU) tagjaként az MTV 2007-ben szerezte meg a labdarúgó-vb 64 mérkőzésének magyarországi közvetítési jogait - az EBU és a FIFA között kötött megállapodás alapján.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!