hirdetés

Levontuk a tanulságokat

Sokan zseninek, mások dörzsölt üzletembernek tartják Marschall Pétert, a Paprika Latino egyik tulajdonosát, miközben szerinte egyszerűen csak nagyon szerencsés. Élete nagy részét utazással tölti, házalt már videokazettára felvett riportokkal, volt szépségszalon-tulajdonos, és kapott nejlonszatyorban több ezer dollárt. De beszél arról is, hogy mit tesznek azért, hogy ne ismétlődhessen meg az Éden Hotelben látotthoz hasonló zaklatás.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

A Team Redet váltja a VMLY&R, a Team Red megtartja többi ügyfelét. A Bold marad. Palincsár Lászót kérdeztük a Vodafone gigatenderéről.

Ezt is megtudhatjátok a Nagy Kreatív Márkanapon Dr. Zenisek Andrea előadásából.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!