hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kutatócéget keres az NMHH

Kutatócéget keres az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a digitális átállás piacfelmérési feladatainak harmadik ütemére. 

hirdetés

Közbeszerzést írt ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a digitális átállás országos piacfelmérési és médiaelemzési feladatainak harmadik ütemére – írja a Közbeszerzési Értesítő.

A feladatok a következő felméréseket tartalmaznák: a különböző televíziós és rádiós szolgáltatások, eszközök elérhetősége és igénybevétele; a digitális átállással kapcsolatos vélemények, tájékozottság; médiafogyasztási szokások; a digitális vevőeszközök hozzáférhetősége és elérhetősége. A kiíró keretösszeget nem adott meg.

Az ajánlattételi határidő október 26-a, további részletek a kiírásban találhatók.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

hirdetés
hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!