hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Kikerül a Spektrum és a TV Paprika az Antenna Hungária egyik platformjáról

Simán lehet, hogy Chili TV kerül be mint új gasztrocsatorna.

hirdetés

Április 1-től az Antenna Hungária Mindig TV Extra rendszerének ügyfeleinek már nem lesz elérhető a TV Paprika és a Spektrum, helyükre új csatornák érkeznek – írja a 24.hu.

A hírportál az állami tulajdonú szolgáltatótól megtudta, hogy a TV Paprikát egy másik, szintén gasztrotípusú váltja, "de azt egyelőre nem tudják megmondani, hogy pontosan melyik". 

A szintén az AMC Networkshöz tartozó Spektrum TV szintén kikerül a Mindig TV Extra kínálatából. A platform előfizetőinek a változásokkal kapcsolatos értesítőlevél megérkezése után 15 napjuk van felmondással élni.

Mint mi is megírtuk, az AMC Networks beperelte a TV2-t, mert a saját csatornájuk nevéhez nagyon hasonlóval rukkolt elő tavaly, de ez nem szegte kedvét a TV2-nek, hogy továbbra is használja a Chili TV elnevezést. Ahogy a 24.hu írja a Chili TV eléggé esélyes, hogy az Antennánál a TV Paprika helyére üljön.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.