hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két csatorna jelentkezett a vb-meccsekre

A csütörtök déli határidőig két csatorna jelentkezett a Magyar Televíziónál az idei dél-afrikai labdarúgó-világbajnokság közvetítési csomagjára. Anyagi okok miatt árverezik el.
hirdetés

A Magyar Televízió (MTV) még decemberben ismertette, hogy finanszírozási gondjai miatt speciális formában, lényegében árverésen kívánja eladni egy másik tévétársaságnak a vb hazai közvetítési jogainak egy részét úgy, hogy 24 mérkőzést megtart magának.

Az MTV december 18-ától január 7-én 12 óráig fogadta az ajánlatokat. A határidőig két csatorna jelentkezett a jogokért. Schulek Csaba, a Telesport főszerkesztője nem nevezte meg a pályázókat.

Az MTV lehetőséget biztosított a konzultációra is: három televíziós társaság személyes találkozón, kettő pedig telefonon egyeztetett a köztelevízióval. Az eljárás vaklicittel folytatódik január 8-án délelőtt, az utolsó ajánlattételtől számítva mindig öt perccel meghosszabbítható a határidő, hogy a másik fél reagálhasson, kiindulópontja a beérkezett legjobb ajánlat. A vaklicit lényege, hogy minden ajánlattevő csupán arról értesül a közjegyző visszajelzéséből, hogy hányadik legjobb tét az övé. Ezen információ birtokában a résztvevők módosíthatják az ajánlatukat. A licit akkor ér véget, ha a megadott időkereten belül - jelen esetben öt perc - nem érkezik új ajánlat. Az ajánlatok két részből kell, hogy álljanak: a felkínált összegből, illetve a közvetíteni kívánt meccsek számából.

A résztvevők a szabályzat, jelszó, felhasználói név, valamint egy informatikai biztonságtechnikai eszköz (token) birtokában és felhasználásával tehetik meg tétjeiket, egy erre a célra létrehozott webes felületen. A licitet mindvégig személyesen felügyeli és hitelesíti egy közjegyző. A győztes ajánlata kerül az MTV kuratóriuma elé, amely jövő szerdán dönt az ügyben. A szerződéshez a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) és az Európai Műsorszolgáltatók Szövetsége (EBU) beleegyezése és ellenjegyzése is szükséges.

Az elképzelés szerint a közvetíteni kívánt mérkőzések napi első választási joga a vásárló tévétársaságé, a második választás pedig a Magyar Televízióé lesz. A közvetítési jogcsomag minimumára 730 millió forint plusz áfa. Ezen kívül a gyártási költség arányos részét is az együttműködő partnernek kell állnia.

A Népszabadság információi szerint a Digi Sport jelezte vételi szándékát, de Kristóf Péter főszerkesztő az MTI-nek ezt sem cáfolni, sem megerősíteni nem kívánta. A másik jelentkező feltehetően a Sport TV, amely azonban szintén nem kívánt erről nyilatkozni.

Az MTV tizenegy médiacéget keresett meg írásban azzal, hogy január 7-ig tegyen ajánlatot.

Az EBU tagjaként az MTV 2007-ben szerezte meg a labdarúgó-vb 64 mérkőzésének magyarországi közvetítési jogait, az EBU és a FIFA közötti megállapodás alapján.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
éljen a közszolgálatiság! a tipp szintén DIGI TV (országos lefedettség, ugye...?) + szvsz RTL.

így tesz eleget a "köztévé" a társadalmi kohézió megteremtés alapelvével, hehh

A cél a 2022-es Európa-bajnokság szén-dioxid lábnyomának csökkentése.

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!