hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jövőre visszatér a TV2-re a Bezár a bazár!

A hírt már a Big Picture-ön bejelentették, a Sorozatwiki már konkrétumokról is beszámolt.

hirdetés

A Big Picture tévés szakmai konferencián Zájer Attila, a TV2 Csoport kereskedelmi igazgatója bejelentette, hogy több műsor is visszatér a TV2 képernyőjére: így a Masterchef, a Séfek séfe, a Pénzt vagy éveket!, és a Bezár a bazár! is, emellett olyan új műsorok is lesznek láthatók, mint a Legyen ön is milliomos! (Gundel Takács Gáborral), illetve az Exatlon Hungary.

A Sorozatwiki úgy tudja, hogy nemcsak, hogy megrendelte a TV2 a folytatást, hogy a folytatás castingja már zajlik és a következő hónapokban leforgathatják az új részeket. A vetélkedő 2019 első felében térhet vissza a TV2-re, de azt nem tudni, hogy Majka és Till Attila maradnak-e a műsorvezetők. A hírrel kapcsolatban  Sorozatwiki megkereste a TV2 Csoport sajtóosztályát, de a műsor visszatérését sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánták, ami a Kreatív feltevése szerint csak a dátum említése miat lehet így, ugyanis a tévék hagyományosan nem szeretnek idő előtt nyilatkozni a készülő produkciók premierjéről. Kerestük mi is a TV2 sajtóosztályt ez ügyben, amint választ kapunk, cikkünket frissítjük.

A Sorozatwiki a műsorról az alábbiakat írja: „A Bezár a bazár áprilisban mutatkozott be a TV2-n. Majka és Till Attila tavaszi újdonsága az elején közepes számokat hozott, majd folyamatosan javultak ez eredményei és időnként A Konyhafőnök nézettségét is megközelítette. Később A Falat simán legyőzte, sőt a vetélkedő ismétlései is leverték az RTL Klub műsorát. Az idei év első felének A Piramis mellett a Bezár a bazár volt a másik nagy TV2-s húzóműsora, de míg előbbinek egyre csak csökkent a nézettsége, addig az utóbbi produkció folyamatosan erősödött, így nagyobb sikernek tekinthető".

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.