hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Jövőre elindul a Visegrádi TV

A napi 24 órán keresztül sugárzó csatorna angol nyelvű lesz. 

hirdetés

A Visegrádi csoport (V4: Magyarország, Lengyelország, Csehország és Szlovákia) tévéjének projektjét még tavaly szeptemberben vetette fel Jacek Kurski, a lengyel közszolgálati televízió vezérigazgatója egy közös kormányfői találkozón a dél-lengyelországi Krynicában, az ötletet Magyarország is támogatta - foglalja össze a 444.hu.

A tévé pontos indulásának dátumát tegnap jelentette be a visegrádi csoport fennállásának 26. évfordulója alkalmából sugárzott egyik műsorban Marcin Stefaniak, a lengyel közszolgálati televíziónak a közös projektért felelős megbízottja. Ezek szerint jövőre, 2018-ban kezdenék el a sugárzást, a csatornán napi 24 órán keresztül lennének angol nyelven műsorok. Az angol nyelv használata lehetővé teszi az "egyetemes befogadást".

A csatornán mint társadalmi küldetés a V4-ek kultúráját, történelmét és művészetét bemutató, valamint az a V4-ek gazdaságát és innovációképességét népszerűsítő műsorok is lesznek.

A projektet a tagországok állami költségvetéseiből fedezik – mondta még Marcin Stefaniak, aki szerint arról kell tájékoztatni majd az embereket, "ami lényeges, illetve az adott országoknak államérdeke".

A visegrádi televízió projektjéről a krynicai csúcstalálkozó után Jacek Kurski is tárgyalt Budapesten Vaszily Miklóssal, az MTVA vezérigazgatójával. Vaszily akkor azt mondta: a magyar közmédia támogatja a lengyel felvetést, de annak kapcsán számos jogi és pénzügyi részletet még tisztázni kell.

A lengyel tévé elnöke a magyar közmédiának adott interjújában novemberben arról beszélt: a csatorna 2 éven belül létrejöhet, a projekt fő pillérei a magyarok és a lengyelek - írja az MTI. 

(forrás: 444 / MTI)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.