hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Discovery Channel új hazai gyártású sorozata

A Made In Gyetván Csabával decemberben érkezik a csatornára.

hirdetés

Idén decembertől hazai gyártású sorozattal jelentkezik a Discovery Channel. A Made In Gyetván Csabával epizódonként egy-egy téma – például alapélelmiszerek, megújuló energia, robotika – köré csoportosítva mutatja be egy órában, hogyan készül mindaz, ami körülvesz bennünket.

Az erről beszámoló közlemény szerint a közel húsz éve futó Hogyan készült a Discovery Channel egyik legsikeresebb műsora, amely a csatorna átlagos nézettségénél itthon 27 százalékkal teljesít jobban.

Gyetván Csaba régóta készít hasonló témájú tartalmakat. A nézők az ő szemén keresztül pillanthatnak be az egyébként legtöbbször nem látogatható helyekre. és megismerkedhetnek azokkal az emberekkel is, akik ezeket a tárgyakat vagy termékeket készítik.

„Gyerekként órákat ültem a Discovery előtt a klasszikus Hogyan készült miatt, így érthető, hogy a Made In elindulásával egy álmom válik valóra. A Discovery a világ egyik legismertebb televíziós társasága, nagy felelősség és büszkeség erre a csatornára műsort készíteni” – mondta Gyetván Csaba.

„A Hogyan készült a Discovery Channel egyik védjegye: a csatorna DNS-ében van a kíváncsiság a minket körülvevő világ iránt. Örülünk, hogy Csaba személyében ismert és hiteles arccal folytathatjuk ezt a hagyományt. A Made In sorozattal a formátum tulajdonképpen hazatér” – mondta Victoria Davies alelnök, a Discovery CEEMEA-régióért2 felelős vezetője.

A Made In Gyetván Csabával megtartja, de Gyetván tapasztalatait felhasználva meg is újítja a formátumot. A sorozat témák szerint csoportosítva mutatja be, hogyan készül mindaz, ami körülvesz minket. Az epizódok a nagyobb rendszerek összefüggéseit is feltárják: megtudhatjuk, hogy ezek a termékek hogyan kapcsolódnak egymáshoz és a mi mindennapi életünkhöz.

A négyrészes első évad decemberben szerdánként este 8 órakor kerül a Discovery Channel műsorára.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!