hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden eddiginél több kategóriában adják át a Televíziós Újságírók Díját

Újdonságként díjat adnak át a talk show műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

hirdetés

Március 20-án, új helyszínen, a Budapest Music Centerben, immár hatodik alkalommal adják át a 2014-ben alapított Televíziós Újságírók Díját. 

A díjat a következő szak- és hírmédiumok vezető újságíróinak szavazati alapján ítélik oda: 24.hu, Hír7, Index-Comment:Com, lapunk a Kreatív, a Marketing&Media, a Media1, a Médiapiac, az Origo, a SorozatWiki, a Színes RTV, a Telenovella-Epizód magazin, TVR-hét.

2019-ben minden eddiginél több, összesen 14 kategóriában hirdetnek győztest: díjat adnak át nagyszabású showműsor, vetélkedő, reality, comedy show, zsűritag, női műsorvezető, férfi műsorvezető, magyar sorozat, színésznő, színész, mellékszereplő, gasztroreality kategóriában, valamint idén a talk show és az új sorozat kategória legjobbját is elismerik.

A 2018-as díjazottak (Forrás: SorozatWiki)
A 2018-as díjazottak (Forrás: SorozatWiki)

„Az elmúlt évek nagy televíziós trendje lett a magyar sorozatok készítése, tavaly a korábbiaknál is több minőségi hazai széria készült. Ezért döntöttünk úgy, hogy két főkategóriát kap a műfaj. A 2018-ban bemutatkozó produkciók „új sorozat”, míg a több éve jelentkezők „sorozat” nevű kategóriába kerülnek. Az elmúlt években alig készültek minőségi talk show-k, de tavaly újra sok ilyen kategóriájú, vagy ehhez közel álló műfajú szórakoztató műsor került képernyőre. Ezért több év után talkshow kategóriában is hirdetünk újra győztest" – mondta Kenderessy Szabolcs, a díj ötletgazdája, a SorozatWiki főszerkesztője.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

hirdetés
hirdetés

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!