hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három ügyfelet szerzett az Allison

Három új megbízással gyarapodott a közelmúltban az Allison Advertising. Médiacég, bank és csomagküldő cég is az ügyfelek között.

hirdetés

Az Allison Advertising nyerte TakarékBank által kiírt, a TakarékPont új termékének bevezetésére vonatkozó meghívásos tendert. Ez lesz az Allison és a TakarékPont első közös munkája. Az ügynökség feladata a kreatívok kidolgozása, reklámfilmek forgatása és az új termék népszerűsítése a TakarékPont által preferált csatornákon.

Nem a pénzintézet az egyetlen új ügyfele az Allisonnak, az ügynökség nyerte ugyanis a Tv2 tenderét a Super Tv2 bevezető kampányának elkészítésére. Továbbá a Fedex-nek is volt nyár végén egy tendere, melyen szintén az Allison Advertisingot választották győztesnek, a közös együttműködés pedig oda vezetett, hogy a német központ felkérésére nemzetközi kampányokat is készít az ügynökség, elsősorban a kelet-európai régióban.

Mindhárom tender meghívásos volt, a további indulókról nincs információnk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.