hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hajdú Péter gyártja az ÖsszeEsküvőket

Hajdú Péter lesz a Tv2 új valóságshow-jának, az ÖsszeEsküvőknek az egyik producere és a gyártója – írja a Blikk. A bulvárlap információi szerint a műsor közel egymilliárd forintba kerül majd.

hirdetés

Hajdú Péter cégét kérte fel az ősszel induló párkereső-anyósos valóságshow-jának elkészítésére a Tv2 – tudta meg a Blikk. A lap információi szerint az ÖsszeEsküvők a csatorna egyik legnagyobb és legköltségesebb produkciója lesz, amit közel egymilliárd forintból hoznak tető alá. (A Comment:com szerint ezt az összeg valószínűleg erős túlzás, inkább a fele tűnik reálisnak.)

Hajdú Péter a bulvárlapnak azt nyilatkozta, mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy az ÖsszeEsküvők a Tv2 legsikeresebb műsora legyen, és túlszárnyalja a Big Brothert is. „A legjobb szakemberekkel fogok dolgozni azért, hogy minden tökéletes legyen” – mondta a leendő producer.

A külföldön Perfect Bride néven futó műsor itthoni változatában 12 lány és hat fiú, valamint a hat fiú édesanyja be fog költözni egy házba. A nézők minden héten kiszavaznak egy lányt vagy egy férjjelöltet az édesanyjával együtt. A győztes páros akkor kapja meg milliós nyereményét, ha összeházasodnak.

A valóságshow női műsorvezetőjéről már több találgatás is szárnyra kapott: szóba került Mónika, a Viva Tv-s Iszak Eszter, a legújabb hírek szerint azonban az ex-RTL-es  Peller Mariann vezetheti majd a műsort – olvasható a Comment:com-on. 

A Törökországból indult, de Olaszországban, a Közel-Keleten és Indiában is sikerrel futott formátum számos nézettségi rekordot megdöntött: hazájában, Törökországban 71 százalékos közönségaránnyal futott. Magyarországon az augusztus végén induló Való Világ 5-ös szériájával kell majd megküzdenie.

(forrás: Comment:com, Blikk)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!