hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hajdú Péter gyártja az ÖsszeEsküvőket

Hajdú Péter lesz a Tv2 új valóságshow-jának, az ÖsszeEsküvőknek az egyik producere és a gyártója – írja a Blikk. A bulvárlap információi szerint a műsor közel egymilliárd forintba kerül majd.

hirdetés

Hajdú Péter cégét kérte fel az ősszel induló párkereső-anyósos valóságshow-jának elkészítésére a Tv2 – tudta meg a Blikk. A lap információi szerint az ÖsszeEsküvők a csatorna egyik legnagyobb és legköltségesebb produkciója lesz, amit közel egymilliárd forintból hoznak tető alá. (A Comment:com szerint ezt az összeg valószínűleg erős túlzás, inkább a fele tűnik reálisnak.)

Hajdú Péter a bulvárlapnak azt nyilatkozta, mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy az ÖsszeEsküvők a Tv2 legsikeresebb műsora legyen, és túlszárnyalja a Big Brothert is. „A legjobb szakemberekkel fogok dolgozni azért, hogy minden tökéletes legyen” – mondta a leendő producer.

A külföldön Perfect Bride néven futó műsor itthoni változatában 12 lány és hat fiú, valamint a hat fiú édesanyja be fog költözni egy házba. A nézők minden héten kiszavaznak egy lányt vagy egy férjjelöltet az édesanyjával együtt. A győztes páros akkor kapja meg milliós nyereményét, ha összeházasodnak.

A valóságshow női műsorvezetőjéről már több találgatás is szárnyra kapott: szóba került Mónika, a Viva Tv-s Iszak Eszter, a legújabb hírek szerint azonban az ex-RTL-es  Peller Mariann vezetheti majd a műsort – olvasható a Comment:com-on. 

A Törökországból indult, de Olaszországban, a Közel-Keleten és Indiában is sikerrel futott formátum számos nézettségi rekordot megdöntött: hazájában, Törökországban 71 százalékos közönségaránnyal futott. Magyarországon az augusztus végén induló Való Világ 5-ös szériájával kell majd megküzdenie.

(forrás: Comment:com, Blikk)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.