hirdetés
hirdetés
hirdetés

Etikai kódex a Való Világnak

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa értékeli, hogy az RTL-es Való Világ készítői etikai kódexben elkötelezték magukat amellett, hogy a médiatörvény hatályos előírásait szem előtt tartják.

hirdetés

Már szeptemberben tárgyalt az RTL Klub és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a készülő valsóságshow-ról, és a realityre vonatkozó etikai kódex létrehozásáról. Szalai Annamária, a hatóság elnöke szerint erre azért volt szükség, mert a valóságshow "nagy port kavart fel annak idején", és a műsorból számos törvénysértés adódott, amit most szeretnének elkerülni -írta októberben az Origo.

Az etikai kódex létrehozása során nem vontak be más műsorszolgáltatót, ez csak az RTL realityjére vonatkozik, és csak a Való Világ negyedik szériáját érinti. Az NMHH szerint a szerkesztési alapelvek rögzítése garanciaként szolgálhat arra, hogy a műsorszolgáltató a saját maga által kijelölt korlátokat betartsa, de ennek ellenére a hatóság folyamatosan figyelemmel kíséri majd a Való Világ műsorait.

Szalai korábban elmondta, hogy hasznosnak tartaná, ha előre megismerhetnék a szereplők szerződéseit is. Úgy vélte, hogy - jóllehet, ezek elvileg titkosak - az RTL bele fog egyezni, és átadja ezeket a hatóságnak, mert már a műsor startja előtt ki lehetne zárni pár törvénysértést- írta az Origo.

A valóságshow november 20-án indul, műsorvezetője Sebestyén Balázs lesz.

(forrás: [origo], MTI, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.