hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Első alkalommal zsűriz tévéműsorokat a Kreatív

2017-ben negyedik alkalommal osztják ki a 2014-ben alapított Televíziós Újságírók Díját. Március 29-én ismét a Pesti Vigadóban rendezett díjátadó gálán jelentik be, hogy a szakmédia szavazatai alapján melyek a tavalyi év legjobb hazai televíziós teljesítményei. Az esemény főtámogatója a NuMuvee. Idén első alkalommal szavaz a Kreatív szerkesztősége is.

hirdetés

A 2014-ben alapított Televíziós Újságírók Díja több kategóriában, fontos szak és hírmédiumok vezető újságíróinak szavazati alapján ítéli oda az elismeréseket. Idén a Kreatív is csatlakozott az eddig 10 tagot számláló grémiumhoz, felsorakozva az Epizód magazin, a 24.hu, a Hír7, az Index-Comment:com, a Médiapiac, az Origo, a SorozatJunkie, a SorozatWiki, a Színes RTV és a Tvr-hét mellé.

Az elmúlt években hagyománnyá vált, hogy a Televíziós Újságírók Díját egy díjátadó gálán adják át. Idén március 29-én lesz ez az alkalom, ezúttal is a Pesti Vigadóban. Az esemény főtámogatója a NuMuvee Hungary nevű televíziós műsorgyártó.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.