hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bővül októbertől az AMC budapesti irodájának feladatköre

Radóczy Katalin, az AMC Networks International Central and Northern Europe filmcsatornákért felelős programigazgatójával először a szeptemberi Kreatívval együtt megjelenő TV Trend szakmai kiadványunkban megjelent interjúban beszélt arról, hogy októbertől miként bővült az AMC budapesti irodájának feladatköre és a hozzá tartozó piacok száma.

hirdetés

Októbertől  bővül a budapesti központtal működő AMC Networks International Central and Northern Europe-hoz tartozó piacok száma. A cseh, a szlovák és a román mellett nemrég nyitottak Szerbiában irodát, ezeken kívül az AMC Benelux is hozzájuk tartozik, valamint októbertől hozzájuk kerül az AMC Russia és az orosz MGM is, valamint a Sundance TV egyik európai feedje, amelynek a magyar tévéadó is a része.

Radóczy Katalin

Radóczy Katalin a bővülés kapcsán az interjúban elmondta: "Ezen csatornák átvétele és a portfóliónkhoz csatolása központi döntés volt, már korábban is történt hasonló. Az AMC program stratégiáját és azt, hogy mitől AMC „branded” egy csatorna, elég jól ismerjük, ez lesz a munka egyszerűbb része. A nehezebb feladat és egyben szakmai kihívás a Sundance TV-csatorna és márka megismerése és pozíciójának erősítése.Ebben a New York-i központunk csapata lesz a segítségünkre. A Sundance TV-n elsősorban a fesztiválfilmek és a Sundance original sorozatok lesznek fókuszban".

A Kreatív magazint (és vele együtt a TV Trendet) itt tudod megrendelni vagy előfizetni, és az alanti újságosoknál találod meg 1290 forintért!

Keresd az újságárusoknál!

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, Liszt Ferenc repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.