hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ATV a Soros-tervvel viccelődik

Az ATV bemutatta a Somos-tervet.

hirdetés

Az ATV bemutatta a Somos-tervet: Somos András, a csatorna műsorvezetője egy, az elmúlt évek alatt sok-sok adófizetői tízmilliárdba kerülő kék tájékoztató plakátja előtt pózol (ami olyan, mint egy biankó csekk: egyrészt szó szerint annak, aki a plakátok gyártásában és kihelyezésében részt vesz, másrészt pedig azért, mert bármelyik aktuális ősellenség, legyen az Brüsszel, a menekültek, vagy Soros György, rá lehet írni), a plakátra pedig az van írva, hogy "Somos András milliókat telepítene az ATV képernyője elé. Ez az igazi Somos-terv. Hagyjuk, hogy Somos nevessen a végén!". Mellette pedig a stoptáblára írva: "STOP SOMOS?"

Mindezzel pedig a hétköznap 17:55-kor kezdődő A nap híre című műsort promózzák, az nem teljesen világos, hogy csak online, vagy más felületen is.

Sajnos vagy nem sajnos, a kormánynak az elmúlt 3 évben nagyon is beváltak az ominózus kék plakátok, látszik ez egyrészt abból is, hogy nem zuhan 3 éve folyamatosan a Fidesz népszerűsége (mondjuk ebben egyes ellenzéki pártoknak is van hathatós szerepe), másrészt abból is, hogy ellenzéki, vagy annak tűnő szervezetek is boldogan felhasználják a habonyista hámorok kemencéjében kiolvasztott, acélnál is keményebb baromságot. Márpedig az csak jót jelenthet annak, aki ilyeneket kitalál, ha saját ellenségei is az ő kottájából játszanak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés
hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.