hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Atmedia értékesíti a Sony két új csatornáját

Az AXN Black és az AXN White újrapozícionálását követően, a Sony Max és a Sony Movie Channel reklámértékesítésére is az Atmedia piacvezető tévés kereskedőházzal szerződött a Sony Pictures Television Networks (SPTN). A rekláidő értékesítése október 3-án kezdődik.

hirdetés

Első pillantásra furcsa a hír, hiszen az SPTN csatornái (az AXN- és a Viasat-csatornák) már korábban is az Atmedia portfóliójához tartoztak, tehát adta magát a kérdés, hogy hogyan bővülhet akkor az Atmedia portfóliója?

A kérdésre a válasz rövid: a két csatorna eddig nem tartozott bele a Nielsen-mérésbe,ezért a hirdetők felé nem tudtak nézettségi adatokat prezentálni. Magyarországon emiatt - meglehetősen obskurus módon - román nyelvű reklámokkal találkozhattak a nézők, ennek szakad vége azzal, hogy az újrapozicionált csatornák októbertől bekerülnek a Nielsen mérésébe, ezáltal pedig hazai cégek részére is értékesíthetővé válik a reklámidő.

Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója elmondta: „A Sony Movie Channel és a Sony Max csatornák hivatalos nézettségi mérése az indulással egyidőben elérhető lesz. Ez azt jelenti, hogy a csatornák portfóliónkba kerülésekor, októberben friss nézettségi adatokkal kínáljuk majd a hirdetőknek az újrapozicionált Sony-csatornák reklámfelületeit.”

Az átmárkázásról múlt héten számolt be a Kreatív. A Sony Max a fiatal, női közönséget célozza elsősorban, míg a Sony Movie Channel egy filmcsatorna lesz. A portfóliófejlesztés a közlemény szerint a vállalat hosszú távú beruházási stratégiájának része a magyar piacon, amely a két új márka bevezetésén kívül a meglévő AXN, Viasat3 és Viasat6 csatornák megerősítését is célozza.

A Sony Max és a Sony Movie Channel érkezésével az Atmedia portfóliója idén már négy partnerrel bővült, korábban ugyanis sikerült megállapodniuk a Travel és a History csatornákkal, így a sales house által kezelt csatornák száma 39-re nőtt. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés
hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.