hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az aluliskolázottak körében a legnépszerűbb az Éjjel-nappal Budapest

A Médiatanács elfogadta az Éjjel-nappal Budapest percepciója a befogadók körében (közvélemény-kutatás), valamint a reality valóságábrázolása című elemzést, és elrendelte annak közzétételét a honlapján. Az RTL Klubon látható sorozatból áprilisban vetítették az ezredik epizódot, ezzel összefüggésben a Médiatanács szükségesnek látta, hogy átfogó elemzés készüljön a műsorról, amely rávilágít annak jellemzőire, esetleges visszásságaira. A hatóság korábban több alkalommal is vizsgálta a műsorszámot, és a kábítószer-használat, a szexualitás, valamint az agresszivitás kifogásolható bemutatási módjai miatt hozott elmarasztaló határozatokat a műsor kapcsán - olvasható az NMHH közleményében.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kultúrterror Tamás Dorka szabadúszó kommunikációs szakembertől.

Szakújságírók, digitális szakemberek véleménycikkeit szemlézzük.

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Dudás Gergely azt is elmondta a Kreatívnak, hogy mihez kezd ezután.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.