hirdetés
hirdetés
hirdetés

Áprilisban indul az RTL reggeli beszélgetős műsora

A Kreatívnak az RTL Magyarország sajtósa, Pécsi Norbert megerősítette, hogy áprilisban újraindul a Reggeli című beszélgetős műsor. A hírt az RTL február közepén jelentette be, de mindenféle konkrétum nélkül.

hirdetés

A bejelentés kapcsán megnéztük, hogyan teljesít az RTL és a TV2 reggeli műsorsávja hétköznaponként. A TV2-n reggel 6:20 és 9:00 között fut a Mokka (a TV2 reggeli beszélgetős műsora), ennek átlagos közönségaránya a 4 évesnél idősebb lakosság körében a február 13-17-i héten 21,3 százalék volt, átlagosan 204 ezer nézővel.

Az RTL Klubon azonos idősávban először rajzfilmek futnak, majd a Híradó-Fókusz-Magyarul Balóval trió ismétlése következik. A csatorna közönségaránya ugyanazon a héten hétköznap 6:20-9:00 között 4,9 százalékos volt, majdnem 47 ezer fős nézettséggel a teljes lakosság (4+) körében.

18-59 éves korosztályban a TV2 előnye kicsit kevesebb: közönségaránya 19,2 százalék (80 500 fős átlagnézőszám), míg az RTL-é 5,9 százalék (24 600 fős átlagnézőszám). 

A rajzfilmek helyett jó ötletnek tűnik tehát betenni, pontosabban visszahozni a beszélgetős műsort, hiszen a szűkebb, felnőtt célcsoportban arányaiban jobban áll az RTL, vélhetően a Híradó-Fókusz-Magyarul Balóval hármasnak köszönhetően, és ezek elé illeszkedhet egy reggeli beszélgetős műsor. 

Ez a nyitókép forrása, a képen Csonka András és Lilu, a Reggeli korábbi műsorvezetői (2011).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.