hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legveszélyesebb műsorként hirdetik Sacha Baron Cohen visszatérését

A Borat vagy Ali G alteregóival világhírűvé váló komikus új műsorának már a felvezető kampánya is elég rendhagyó.

hirdetés

Stílusosan az amerikai függetlenség napján, július 4-én rakta ki az első rejtélyes teasert Sacha Baron Cohen (az Ali G Show, a Borat, a Brüno vagy A diktátor alkotója és főhőse) új műsoráról, amelyben Donald Trump szavait halljuk, ahogy Cohent szidja.

 

Ekkor még nem volt világos, mire is készül a komikus, de azóta kiderült, hogy a Showtime-on debütál július 15-én az első rész a Who Is America? c. sorozatból, melyben Cohen jó szokásához híven ismét különböző karakterek bőréve bújva szólaltat meg hírességeket – tudta meg néhány plakát alapján a Vulture.

Frissítés: Magyarországon az HBO Go mutatja be a sorozatot. Az első részt július 15-én, a többi epizódot pedig hétfőnként láthatják a magyar nézők.

A műsort felvezető kampány is különleges lett, hiszen a Showtime valódi előzetes helyett csak egy szöveges videó tett ki a következő szöveggel: „Az alkotók nem engedték, hogy bemutassunk egy jelenetet, az ügyvédek nem járultak hozzá, hogy eláruljuk a sztár nevét, és még a műsor címét sem mondhatjuk el, különben megszegnénk a titoktartási kötelezettségünket. Hogyan reklámozzuk úgy a televíziózás történetének talán legveszélyesebb műsorát, hogy semmit sem mutathatunk meg belőle? Dögöljek meg, ha tudom.”

Ezt követte Cohen Twitterén az a videó, amelyben legalább egy felvételt megmutatnak a műsorból, ahogy Dick Cheney egykori amerikai alelnök egy, a kínzáshoz használt vízbefojtó eszközt ír alá.

 

 A nyitókép Cohen, azaz Ali G és Trump 2003-as interjújának videójából származik.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.