hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ősszel nem indul a Megasztár 6

Hosszabb adásidejű lesz a Tények és az Aktív, indul az ÖsszeEsküvők reality, és a csatorna átáll 16:9-re. A Tv2 őszi műsorstruktúrájában nem szerepel a Megasztár.

hirdetés

Hosszabb műsoridővel és több hírrel jelentkezik a Tények, amit a szintén hosszabb Aktív követ majd - derül ki a Tv2 őszi műsortervéből, amiben viszont nem szerepel a korábban partival is beharangozott 6. Megasztár.

Ezzel kapcsolatban Kiss Péter, a Tv2 programigazgatója azt mondta, hogy a következő időszakban az új valóságshow-jukra, a Hajdú Péter gyártásában készülő ÖsszeEsküvőkre koncentrálnak. Ez napi összefoglalókkal, showműsorokkal és késő éjszakai kiadásokkal jelentkezik, míg a reality heti összefoglalója a Fem3-ra kerül, a szintén a Tv2 Csoporthoz tartozó Pro4-en pedig éjszakai, élő közvetítést láthatnak a nézők.

Hajdú Pétert a Frizbivel augusztus 28-tól lehet újra látni, augusztus 29-től pedig új epizódokkal jönnek a külföldi sorozatok: a Krimihétfőben az NCIS és az NCIS Los Angeles kerül adásba, szerdán pedig a Dr. House és a Született feleségek új részeivel jelentkezik a csatorna.

Jövő héten, augusztus 22-én dupla részekkel visszatér a Jóban Rosszban, azonban már augusztus 20-án és 21-én Jóban Rosszban maratonnal hangolódhatnak rá a nézők az új epizódokra. 

Ahogyan az RTL Klub, a Tv2 Csoport csatornái is átállnak a 4:3-as formátumról 16:9-re, melyet a Katedrális vezet be a Tv2-n. A Ken Follett bestselleréből hazánkban forgatott tévésorozatot a Tv2 nézői szeptember 1-től négy héten át, csütörtökönként esténként láthatják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon kicseszett a MindigTV-sekkel az RTL!
Hol a beharangozott 16:9?? Mert hogy nálam sehol, az fix!
#
olyan boldogító érzés amikor a közepesnél rosszabb minőséget vagyis a szart - megasztárnak hívjuk!
#
Fasza tévém van, MindigTV-t használok, ami úgy tűnik kiesett az RTL látóköréből, mert konstansan 4:3-ban jön a jel. Emiatt kíváncsian vártam a TV2 mai átállását,
ami viszont hiba nélkül szuperál. Szerintetek mi lehet?

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók