hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nők elleni erőszakról indít kampányt a TV2

TCR-szpotot is készítenek. 

hirdetés

A nagy vihart kavart Éden Hoteles erőszak után a TV2 bejelentette, hogy májusban a cégcsoport aktuális műsorai, a Mokka, az Aktív, a Tények, a Tények Este és a FEM3 Café hangsúlyosan foglalkoznak a nők elleni erőszak problémájával. Így a műsorokban számos interjú, beszélgetés, riport készül majd a témában. A TV2 Csoport az érintett szervezetek, egyesületek és szakértők bevonásával szeretné felhívni a figyelmet erre a társadalmi problémára, ismertetve az érintett nők jogait és a segítségnyújtási lehetőségeket.

A májusi infotainment-kampányt követően a témával foglalkozó szpot-kampány is készül. Ezt a TV2 Csoport egy, a problémával foglalkozó társadalmi szervezet bevonásával készíti el.

A TV2 Csoport egyúttal csatlakozott az Országos Kríziskezelő Információs Szolgálat kezdeményezéséhez, melynek értelmében a médiavállalat a témával kapcsolatos jövőbeni híradások, riportok, beszélgetések képernyőre tűzésekor és azok internetes felületén történő közlése esetén fel fogja tüntetni a Kríziskezelő elérhetőségét. Mindezek mellett a TV2 Csoport májusban minden érintett dolgozójának edukációs workshopot szervez.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.