hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nők elleni erőszakról indít kampányt a TV2

TCR-szpotot is készítenek. 

hirdetés

A nagy vihart kavart Éden Hoteles erőszak után a TV2 bejelentette, hogy májusban a cégcsoport aktuális műsorai, a Mokka, az Aktív, a Tények, a Tények Este és a FEM3 Café hangsúlyosan foglalkoznak a nők elleni erőszak problémájával. Így a műsorokban számos interjú, beszélgetés, riport készül majd a témában. A TV2 Csoport az érintett szervezetek, egyesületek és szakértők bevonásával szeretné felhívni a figyelmet erre a társadalmi problémára, ismertetve az érintett nők jogait és a segítségnyújtási lehetőségeket.

A májusi infotainment-kampányt követően a témával foglalkozó szpot-kampány is készül. Ezt a TV2 Csoport egy, a problémával foglalkozó társadalmi szervezet bevonásával készíti el.

A TV2 Csoport egyúttal csatlakozott az Országos Kríziskezelő Információs Szolgálat kezdeményezéséhez, melynek értelmében a médiavállalat a témával kapcsolatos jövőbeni híradások, riportok, beszélgetések képernyőre tűzésekor és azok internetes felületén történő közlése esetén fel fogja tüntetni a Kríziskezelő elérhetőségét. Mindezek mellett a TV2 Csoport májusban minden érintett dolgozójának edukációs workshopot szervez.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

hirdetés
hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.