hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nézők szerették az Eurovíziót

Nézettségi csúcsot döntött az M1-en az Eurovíziós Dalfesztivál döntője. Nagy-Britanniában tönkreverte a Britain’s Got Talent-et is.

hirdetés

Minden harmadik tévénéző az Eurovíziós Dalfesztivált választotta szombat este. A verseny európai össznézettsége az eddig nyilvánosságra hozott országos adatok alapján várhatóan az utóbbi éveknél lényegesen magasabb lesz – áll az MTV közleményében.

Az M1-en 30,2 százalékos közönségarányt ért el a felnőtt nézők körében az 56. Eurovíziós Dalfesztivál. Ezzel a szombat esti több mint háromórás élő közvetítés alatt a kereskedelmi csatornákat is megverte a köztévé.

A közszolgálati csatornán a szokásoktól eltérően jó eredményt hozott a nézettség a kereskedelmi célcsoportban, miután a 18-49 évesek 32,1 százaléka választotta az MTV-t. A közvetítést 1 millió 49 ezren nézték végig, az ezt megelőző félórás felvezető műsort is több mint félmillióan választották, és hasonlóan jó eredményt produkált a keddi elődöntő is, amelynek átlagnézettsége megközelítette a 800 ezer főt.

A szombati döntőbe már közel 3 millió néző kapcsolódott be legalább egy percre, ezt azt jelenti, hogy minden harmadik magyar találkozott az Eurovíziós Dalfesztivállal ezen az estén. A nézői csúcsot Wolf Kati fellépésekor regisztrálhatta az M1: ekkor 1 millió 600 ezren nézték az adást, a kereskedelmi célcsoportban közel 38 százalékos közönségaránnyal, ez utóbbi érték az eredményhirdetés perceiben az 50 százalékot is elérte.

A jó eredményben jelentős szerepe lehetett a magyarországi közszolgálati és kereskedelmi műsorszolgáltatók médiatörténeti összefogásának: a közmédiarendszer támogatásán kívül az Eurovíziós Dalfesztivál mellett buzdított a Wolf Katit felfedező RTL Klub is.

Nagy Britanniában is hasonlóan jól szerepelt a verseny. Ott a kilencvenes évek végi és kétezres évek eleji messzi Backstreet Boys-klón Blue boybandért, valamint a Jedward nevű duettért szoríthattak halálra a nézők, a 9,5 millió fős nézettséggel (40,4 százalékos közönségarány!) pedig a BBC One tönkreverte az ITV1 kertévén futó Britain’s Got Talent tehetségkutató műsort. Érdekes, hogy tavaly a brit tévénézők mindössze 23,6 százalékát érdekelte a dalfesztivál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!