hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nagy lenyúlások éve

Médiatörvények, válságadók, csipszadó, forint-árfolyamzuhanás. Kivonuló cégek, tömeges elbocsátások, fel- és kivásárlások, megszűnő tévéműsorok, lapok és rádiók. Ezzel a felsorolással lehetne összefoglalni, hogy mi zajlott a médiapiacon 2011-ben. Ha ki kellene emelni egy szereplőt, akinek a búcsúzó év szép emlékként marad meg, az talán csak Simicska Lajos vagy alteregói, fegyverhordozói lennének.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

Sokszor kapja meg a kérdést, de mégis zavarba hozza.

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Föl, föl, ti rabjai a földnek,
Föl, föl, te éhes proletár!
válasza hozzászólásához
#
Nyugalom!
#
Szóval akkor te belső emberke vagy? Ha igen, akkor leplezd a baloldali elfogultságodat. Amit beírtam, azaz nézzük meg a korábbi évek hasonló tendenciáit, közérdek, nem
az én érdekem. Az enyém legkevésbé. És a csókoltatunk is arra utal, hogy fizetett komcsi vagy. Nem jó ez így! Velem ellentétben, ezek szerint, te nem magánemberként
fórumozol, tehát ne engedd meg magadnak a pártoskodást. Bértollnok pedig van elég már. Légy igényes önmagadhoz!
#
Szólunk a dizájnereknek az érdekedben, addig is csókoltatunk! :)
#
Ok. legyünk korrektek, nézzünk párhuzamosan és grafikusan egy Gyurcsány-évet.ű
Ja, most ez nem fog menni, a fele társulat dutyiban vagy előzetesben. Akkor majd ha kijöttek, mert megint nagyon komcsik vagytok. Annyira vörös lett ez az oldal, hogy át
kellene dizájnolni. Vörös szegfű stb. Hiszen a szakmátok!

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.