hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Jobbik könnyítése a reklámadóra

Sajátos könnyítést vezetne be a reklámadóra a Jobbik parlamenti frakciója. Azon a reklámok mentesülnének a reklámadó alól, amelyek „társadalmilag hasznos világképet” sugároznak. Novák Előd, a Jobbik alelnökének példája: h egy joghurtreklám szépnek és jónak állítja be a nagycsaládos életmódot.

hirdetés

Sajátos javaslattal állt elő a Jobbik parlamenti frakciója, valamint Novák Előd, a Jobbik alelnöke a reklámadó enyhítésére. Az MTI OS-nek eljuttatott közleményükben, azt írják, hogy annyi könnyítést adnának a főként multicégeket sújtó reklámadó kapcsán, hogy a társadalmilag hasznos világképet sugárzó hirdetések mentesülnének az adó alól, például „ha egy joghurtreklám szépnek és jónak állítja be a nagycsaládos életmódot.”

A Jobbik továbbá azt írja, hogy "üdvözli a kormány belátását, de fájó, hogy csak az EU nyomására hajlandó meglépni azt, s az egymillió magyar embert képviselő Jobbik javaslatát nem fontolták meg", majd hozzáteszik, hogy szerintük "a magyar nemzet kulturális szabadságharcának része a kereskedelmi médiumok, főként a két nagy tévétársaság megregulázása".

A jobboldali ellenzéki párt úgy látja, hogy a két kereskedelmi tévé Magyarországról való kivonulása komoly eredmény volna, egyben utat nyitna a színvonalas televíziós szórakoztatás, többek közt történelmi magyar játékfilmek, sorozatok gyártása előtt, mivel szerintük ezzel nőne a közmédia nézettsége, amelynek reklámbevételei is nőnének.

Mint arról múlt héten mi is beszámoltunk, a kormány a Nemzetgazdasági Minisztériummal kidolgoztatott törvénytervezetben az 1 milliárd forintos adóalapot elérő cégeknek kellene reklámadót fizetnie, 1-5 milliárd forint között 1 százalék, 5-10 milliárd forint között 10 százalék, 10 milliárd forint fölött pedig 20 százalék a reklámadó mértéke. A tervezet alapján tehát főleg a legnagyobb médiacégek, a televíziós csatornák, például az RTL Klub és a Tv2 járhatnak rosszul az adó bevezetésével.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók