hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Jobbik könnyítése a reklámadóra

Sajátos könnyítést vezetne be a reklámadóra a Jobbik parlamenti frakciója. Azon a reklámok mentesülnének a reklámadó alól, amelyek „társadalmilag hasznos világképet” sugároznak. Novák Előd, a Jobbik alelnökének példája: h egy joghurtreklám szépnek és jónak állítja be a nagycsaládos életmódot.

hirdetés

Sajátos javaslattal állt elő a Jobbik parlamenti frakciója, valamint Novák Előd, a Jobbik alelnöke a reklámadó enyhítésére. Az MTI OS-nek eljuttatott közleményükben, azt írják, hogy annyi könnyítést adnának a főként multicégeket sújtó reklámadó kapcsán, hogy a társadalmilag hasznos világképet sugárzó hirdetések mentesülnének az adó alól, például „ha egy joghurtreklám szépnek és jónak állítja be a nagycsaládos életmódot.”

A Jobbik továbbá azt írja, hogy "üdvözli a kormány belátását, de fájó, hogy csak az EU nyomására hajlandó meglépni azt, s az egymillió magyar embert képviselő Jobbik javaslatát nem fontolták meg", majd hozzáteszik, hogy szerintük "a magyar nemzet kulturális szabadságharcának része a kereskedelmi médiumok, főként a két nagy tévétársaság megregulázása".

A jobboldali ellenzéki párt úgy látja, hogy a két kereskedelmi tévé Magyarországról való kivonulása komoly eredmény volna, egyben utat nyitna a színvonalas televíziós szórakoztatás, többek közt történelmi magyar játékfilmek, sorozatok gyártása előtt, mivel szerintük ezzel nőne a közmédia nézettsége, amelynek reklámbevételei is nőnének.

Mint arról múlt héten mi is beszámoltunk, a kormány a Nemzetgazdasági Minisztériummal kidolgoztatott törvénytervezetben az 1 milliárd forintos adóalapot elérő cégeknek kellene reklámadót fizetnie, 1-5 milliárd forint között 1 százalék, 5-10 milliárd forint között 10 százalék, 10 milliárd forint fölött pedig 20 százalék a reklámadó mértéke. A tervezet alapján tehát főleg a legnagyobb médiacégek, a televíziós csatornák, például az RTL Klub és a Tv2 járhatnak rosszul az adó bevezetésével.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.