hirdetés
hirdetés
hirdetés

A gázai háborúról készített sorozatot az HBO

A megtörtént eseményeken alapuló A mi fiaink (Our Boys) című tízrészes minisorozat augusztus 13-án, kedden debütál az HBO GO-n. Hagai Levi (Terápia, A viszony), Joseph Cedar és Tawfik Abu-Wael sorozata dupla epizóddal indul, amelyet keddenként követ majd egy-egy újabb epizód – közölte a tévétársaság.

hirdetés

Az Izraelben forgatott A mi fiaink azokon a megtörtént eseményeken alapul, amelyek a gázai háború kitöréséhez vezettek. A sorozat feldolgozza Mohammed Abu Khdeir meggyilkolását, és elmeséli mindazoknak a zsidóknak és araboknak a történetét, akiknek az életét mindörökre megváltoztatták ezek az események.

2014 nyarán a Hamász tagjai elrabolnak és megölnek három zsidó tizenévest. Izrael népe megdöbben, megrendül és haragra gerjed. Két nappal később megtalálják egy kelet-jeruzsálemi palesztin tizenéves összeégett holttestét a város nyugati határánál fekvő erdőben. A következő napokban a Shin Bet titkosszolgálat egyik terrorelhárítással foglalkozó ügynöke nyomozásba fog a gyilkosság ügyében, miközben a lemészárolt tinédzser szülei elindulnak az igazsághoz és vigaszhoz vezető hosszú és fájdalmas úton.

A mi fiaink a Keshet Studios és az HBO koprodukciójában készült, a Movie Plus gyártásában. Alkotók: Hagai Levi, Joseph Cedar és Tawfik Abu-Wael, executive producerek: Hagai Levi, Joseph Cedar, Avi Nir (Keshet Media Group), Alon Shtruzman (Keshet International), Karni Ziv (Keshet Broadcasting), Peter Traugott és Rachel Kaplan (Keshet Studios), Noah Stollman, valamint Michael Lombardo. A nemzetközi forgalmazásért a Keshet International felel.

A közlés szerint a széria különlegessége (amellett, hogy realisztikusan mutatja be a valós eseményeket, csak úgy, mint az HBO idei sikersorozata, a Csernobil), hogy eredeti héber és arab nyelveken lesz látható, magyar felirattal. Mivel a nyelv fontos szerepet játszik a történetben, emiatt nem lesz szinkronizálva. A sorozat TV premierje szeptember 5-én lesz az HBO3-on.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.