hirdetés
hirdetés
hirdetés

21. évadot kezdik a South Parknál

Jövő csütörtökön indul a Comedy Centralon a South Park 21. évada, a csatorna a premierepizódhoz két remek beharangozót készített. 

hirdetés

Az egyikben Csőre Gábor, Eric Cartman magyar hangja süvölti (és nem üvölti) a 2001Űrodüsszeia nyitóját megidéző képsorok, illetve a Kubrick filmjében is megcsendelű Richard Strauss szerzeménye alatt, hogy "Comedy Central Premier". Ne hagyjátok ki!

 A másikban szintén Cartmantól nyelvleckét vehetünk, ez is működik:

Mi lesz az új évadban?

"A pofátlan kisiskolások és szociopata városlakók teremtői igyekeznek visszatérni a gyökerekhez: a vicces hacukáikban trollkodó negyedikesek folyton nevetséges dolgokat csinálnak, megbotránkoztatnak, és nem azzal foglalkoznak, hogy mit művelt már megint Donald Trump. A politikai felütés tehát kevésbé lesz hangsúlyos, az aktuális részek pedig inkább epizodikus felépítésűeknek ígérkeznek, mint a sorozat fénykorában. A sorozat persze így is koncentrál majd a napi aktualitásokra, releváns eseményeket kifigurázva, illetve görbe tükröt tartva az amerikai és a világtársadalom elé" - lebbentik fel egy kicsit a fátylat az új évadról a közleményben, ami tehát október 12-én indul.

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.