hirdetés
hirdetés
hirdetés

12 milliárddal nőtt a TV2 Csoport bevétele, mégis veszteségesek

Az Igazságügyi Minisztérium cégjegyzékén már elérhető a TV2 Csoport 2017-es üzleti évének pénzügyi adatai. 32 milliárdos bevétel mellett még mindig 2 milliárd a veszteség.

hirdetés

Eszerint a TV2 Csoport bevétele 2016-17 között 20,7 milliárdról 32,8 milliárd forintra nőtt, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy a 2017-es év állami költéseinek nagy része a közmédia mellett a TV2-nél landolt.

Gondolhatná az egyszeri szemlélődő, hogy 60 százalékkal emelkedő bevétellel már csak sikerül nyereséget is termelnie a cégnek, amely hosszú évek óta folyamatosan mínuszosan működik. Hát nem, 2017-ben még mindig 2 milliárd volt a cég vesztesége (ami persze javulás a 2016-os év 7,18 milliárdos veszteségéhez képest).

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.