hirdetés
hirdetés
hirdetés

12 milliárddal nőtt a TV2 Csoport bevétele, mégis veszteségesek

Az Igazságügyi Minisztérium cégjegyzékén már elérhető a TV2 Csoport 2017-es üzleti évének pénzügyi adatai. 32 milliárdos bevétel mellett még mindig 2 milliárd a veszteség.

hirdetés

Eszerint a TV2 Csoport bevétele 2016-17 között 20,7 milliárdról 32,8 milliárd forintra nőtt, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy a 2017-es év állami költéseinek nagy része a közmédia mellett a TV2-nél landolt.

Gondolhatná az egyszeri szemlélődő, hogy 60 százalékkal emelkedő bevétellel már csak sikerül nyereséget is termelnie a cégnek, amely hosszú évek óta folyamatosan mínuszosan működik. Hát nem, 2017-ben még mindig 2 milliárd volt a cég vesztesége (ami persze javulás a 2016-os év 7,18 milliárdos veszteségéhez képest).

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.