hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zenebutik: Turán Eszter ajánlja

Harmadik alkalommal jelentkezik Zenebutik-sorozatunk, amelyben heti rendszerességgel kérünk fel szakmabelieket, hogy ajánljanak olvasóinknak zenéket a heti munkavégzéshez. Ezen a héten Turán Eszter, a MovieBar reklámos és filmes gyártócég producere ajánl munkához inspiráló zenéket. 

hirdetés

Milyen zene legyen a reklám alatt? Milyen hangulata legyen? Szerzett zene, vagy megvegyünk egy létező tracket? Nálunk ezek nagyon gyakori kérdések, mivel ez az egyik legfontosabb mozzanat a filmkészítésben.

Turán Eszter


Valahogy a baráti köröm is mindig úgy alakult, hogy sok zenész volt és van benne. Koncertekre járni a mai napig az egyik kedvenc elfoglaltságom, ez az, ami kikapcsol teljesen. Hogy mikor hallgatok zenét? Kb. mindig. Végeláthatatlan ppm-ek után, vagy forgatásról hazafelé levezetésképp egy kis kiabálós zene. Vagy amikor éjjel dolgozom, mondjuk költségvetéseket írok, akkor meg valami olyasmit keresek, ami ébren tart.

Ez a lista eléggé tükröz engem, have fun!!!

 

Turán Eszter, producer, Moviebar


Korábbi Zenebutikok:
Zenebutik 2: Sós D. Bálint reklámfilmrendező
Zenebutik 1: Haszon Sándor, kreatívigazgató, Laboratory Group

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés