hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zenebutik: Turán Eszter ajánlja

Harmadik alkalommal jelentkezik Zenebutik-sorozatunk, amelyben heti rendszerességgel kérünk fel szakmabelieket, hogy ajánljanak olvasóinknak zenéket a heti munkavégzéshez. Ezen a héten Turán Eszter, a MovieBar reklámos és filmes gyártócég producere ajánl munkához inspiráló zenéket. 

hirdetés

Milyen zene legyen a reklám alatt? Milyen hangulata legyen? Szerzett zene, vagy megvegyünk egy létező tracket? Nálunk ezek nagyon gyakori kérdések, mivel ez az egyik legfontosabb mozzanat a filmkészítésben.

Turán Eszter


Valahogy a baráti köröm is mindig úgy alakult, hogy sok zenész volt és van benne. Koncertekre járni a mai napig az egyik kedvenc elfoglaltságom, ez az, ami kikapcsol teljesen. Hogy mikor hallgatok zenét? Kb. mindig. Végeláthatatlan ppm-ek után, vagy forgatásról hazafelé levezetésképp egy kis kiabálós zene. Vagy amikor éjjel dolgozom, mondjuk költségvetéseket írok, akkor meg valami olyasmit keresek, ami ébren tart.

Ez a lista eléggé tükröz engem, have fun!!!

 

Turán Eszter, producer, Moviebar


Korábbi Zenebutikok:
Zenebutik 2: Sós D. Bálint reklámfilmrendező
Zenebutik 1: Haszon Sándor, kreatívigazgató, Laboratory Group

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés