hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művelt Marketinges - Mit jelent a WPP?

Vannak olyan szavak a kommunikációs iparágban, amelyeket minden nap használunk, de valójában nem tudjuk a jelentését. Ugyanígy felmerülhet bennünk számos kérdés, például az, hogy valami miért van úgy és nem máshogy? Emellett pedig egyszerűen az emberi kíváncsiságunk vezet arra, hogy feltegyünk olyan kérdéseket, hogy melyik volt az első, a legnagyobb, a legsikeresebb? Ma induló, és szerdánként jelentkező Művelt marketinges című sorozatunkban olyan kérdésekre adunk válaszokat, amiket megnézhetett volna akár Wikipedián is, de valamiért soha nem tette meg. Az első kérdés: mit jelent a WPP?

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Magyar Lapkiadók Egyesülete szerint több szempontból is elítélendő a Fradi gyakorlata a sajtóval szemben.

A cél a 2022-es Európa-bajnokság szén-dioxid lábnyomának csökkentése.

A The Chop című műsorban a legjobb asztalost keresik. Az egyik versenyző arcán azonban a 88-as szám díszelgett.

Limitált kiadású csomagolás is jár a kampányhoz.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés