hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klipipari örömünnepen jártunk a Toldi Moziban

Csütörtökön és pénteken rendezték meg a magyar zenei videók első versenyét, a Magyar Klipszemlét a Toldiban. A felhívásra 872 nevezés érkezett, amiből kiválogatták a legjobb 165-öt és maratoni, két napon át zajló vetítést rendeztek a moziban.

hirdetés

A közönség és az alkotások olyan széles merítés volt a hazai zenei és filmes iparból, hogy például Fluor Tominak volt szerencséje vitába szállni reverendás rendőröknek öltözött punkokkal. Akik nem mellesleg azért voltak ott, mert ők is versenybe jutottak és a Kriptamanó című super8-assal felvett, sírból kimászós alkotásukat pont egy Radics Gigi klip előtt vetítették le.

Az eklektikus és egyben ünnepélyes vetítéseket ordenáré buli követte. A szemlét, amúgy a Pannonia Allstars Ska Orchestra és Riger János nyerte meg a Részeg című videójával, amit Horváth Viktor rendezett, Becsey Kristóf operált és például MC Kemon fekete skinheadet alakít benne. Turán Eszter, a Moviebar által felajánlott fődíjat megpróbálta átadni a nyerteseknek, de Riger János ekkor a metrómegállónál lévő lángososnál táplálkozott. A Részegen kívül további 12 alkotást díjazott a zsűri.

Libor Anita párhuzamot vélt felfedezni az öltözéke és a mozi másik remek szobanövénye közt.
Szombat Éva fotói!!! Azonnal kattintson!!!

 

Fotók: Szombat Éva
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés