hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klipipari örömünnepen jártunk a Toldi Moziban

Csütörtökön és pénteken rendezték meg a magyar zenei videók első versenyét, a Magyar Klipszemlét a Toldiban. A felhívásra 872 nevezés érkezett, amiből kiválogatták a legjobb 165-öt és maratoni, két napon át zajló vetítést rendeztek a moziban.

hirdetés

A közönség és az alkotások olyan széles merítés volt a hazai zenei és filmes iparból, hogy például Fluor Tominak volt szerencséje vitába szállni reverendás rendőröknek öltözött punkokkal. Akik nem mellesleg azért voltak ott, mert ők is versenybe jutottak és a Kriptamanó című super8-assal felvett, sírból kimászós alkotásukat pont egy Radics Gigi klip előtt vetítették le.

Az eklektikus és egyben ünnepélyes vetítéseket ordenáré buli követte. A szemlét, amúgy a Pannonia Allstars Ska Orchestra és Riger János nyerte meg a Részeg című videójával, amit Horváth Viktor rendezett, Becsey Kristóf operált és például MC Kemon fekete skinheadet alakít benne. Turán Eszter, a Moviebar által felajánlott fődíjat megpróbálta átadni a nyerteseknek, de Riger János ekkor a metrómegállónál lévő lángososnál táplálkozott. A Részegen kívül további 12 alkotást díjazott a zsűri.

Libor Anita párhuzamot vélt felfedezni az öltözéke és a mozi másik remek szobanövénye közt.
Szombat Éva fotói!!! Azonnal kattintson!!!

 

Fotók: Szombat Éva
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés