hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klipipari örömünnepen jártunk a Toldi Moziban

Csütörtökön és pénteken rendezték meg a magyar zenei videók első versenyét, a Magyar Klipszemlét a Toldiban. A felhívásra 872 nevezés érkezett, amiből kiválogatták a legjobb 165-öt és maratoni, két napon át zajló vetítést rendeztek a moziban.

hirdetés

A közönség és az alkotások olyan széles merítés volt a hazai zenei és filmes iparból, hogy például Fluor Tominak volt szerencséje vitába szállni reverendás rendőröknek öltözött punkokkal. Akik nem mellesleg azért voltak ott, mert ők is versenybe jutottak és a Kriptamanó című super8-assal felvett, sírból kimászós alkotásukat pont egy Radics Gigi klip előtt vetítették le.

Az eklektikus és egyben ünnepélyes vetítéseket ordenáré buli követte. A szemlét, amúgy a Pannonia Allstars Ska Orchestra és Riger János nyerte meg a Részeg című videójával, amit Horváth Viktor rendezett, Becsey Kristóf operált és például MC Kemon fekete skinheadet alakít benne. Turán Eszter, a Moviebar által felajánlott fődíjat megpróbálta átadni a nyerteseknek, de Riger János ekkor a metrómegállónál lévő lángososnál táplálkozott. A Részegen kívül további 12 alkotást díjazott a zsűri.

Libor Anita párhuzamot vélt felfedezni az öltözéke és a mozi másik remek szobanövénye közt.
Szombat Éva fotói!!! Azonnal kattintson!!!

 

Fotók: Szombat Éva
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés