hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klipipari örömünnepen jártunk a Toldi Moziban

Csütörtökön és pénteken rendezték meg a magyar zenei videók első versenyét, a Magyar Klipszemlét a Toldiban. A felhívásra 872 nevezés érkezett, amiből kiválogatták a legjobb 165-öt és maratoni, két napon át zajló vetítést rendeztek a moziban.

hirdetés

A közönség és az alkotások olyan széles merítés volt a hazai zenei és filmes iparból, hogy például Fluor Tominak volt szerencséje vitába szállni reverendás rendőröknek öltözött punkokkal. Akik nem mellesleg azért voltak ott, mert ők is versenybe jutottak és a Kriptamanó című super8-assal felvett, sírból kimászós alkotásukat pont egy Radics Gigi klip előtt vetítették le.

Az eklektikus és egyben ünnepélyes vetítéseket ordenáré buli követte. A szemlét, amúgy a Pannonia Allstars Ska Orchestra és Riger János nyerte meg a Részeg című videójával, amit Horváth Viktor rendezett, Becsey Kristóf operált és például MC Kemon fekete skinheadet alakít benne. Turán Eszter, a Moviebar által felajánlott fődíjat megpróbálta átadni a nyerteseknek, de Riger János ekkor a metrómegállónál lévő lángososnál táplálkozott. A Részegen kívül további 12 alkotást díjazott a zsűri.

Libor Anita párhuzamot vélt felfedezni az öltözéke és a mozi másik remek szobanövénye közt.
Szombat Éva fotói!!! Azonnal kattintson!!!

 

Fotók: Szombat Éva
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés