hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klipipari örömünnepen jártunk a Toldi Moziban

Csütörtökön és pénteken rendezték meg a magyar zenei videók első versenyét, a Magyar Klipszemlét a Toldiban. A felhívásra 872 nevezés érkezett, amiből kiválogatták a legjobb 165-öt és maratoni, két napon át zajló vetítést rendeztek a moziban.

hirdetés

A közönség és az alkotások olyan széles merítés volt a hazai zenei és filmes iparból, hogy például Fluor Tominak volt szerencséje vitába szállni reverendás rendőröknek öltözött punkokkal. Akik nem mellesleg azért voltak ott, mert ők is versenybe jutottak és a Kriptamanó című super8-assal felvett, sírból kimászós alkotásukat pont egy Radics Gigi klip előtt vetítették le.

Az eklektikus és egyben ünnepélyes vetítéseket ordenáré buli követte. A szemlét, amúgy a Pannonia Allstars Ska Orchestra és Riger János nyerte meg a Részeg című videójával, amit Horváth Viktor rendezett, Becsey Kristóf operált és például MC Kemon fekete skinheadet alakít benne. Turán Eszter, a Moviebar által felajánlott fődíjat megpróbálta átadni a nyerteseknek, de Riger János ekkor a metrómegállónál lévő lángososnál táplálkozott. A Részegen kívül további 12 alkotást díjazott a zsűri.

Libor Anita párhuzamot vélt felfedezni az öltözéke és a mozi másik remek szobanövénye közt.
Szombat Éva fotói!!! Azonnal kattintson!!!

 

Fotók: Szombat Éva
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés