hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fotók a Prizma-díjátadóról

A 2015-ös Prizma díjátadójón 19 nevező izgulhatott, akik közül kihirdettük az év ügynökségét és az év megbízóját is. 

hirdetés

A részletes eredményekről korábbi cikkünkben számoltunk be. A lenti képre kattintva nézheti meg, hogyan örültek a Prizma legjobbjai!

Az Uniomedia lett az év ügynöksége.
Az Uniomedia lett az év ügynöksége.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Cukrászok a Chili TV-n fog futni július 31-től.

Augusztus végéig várják a jelentkezőket, a program során a hallgatók fizetést is kapnak.

Tóber Edina korábban a Notebookspecialista.hu senior marketingmenedzsere volt.

A Magyar Nemzet értesülése szerint Orbán Viktor tusnádfürdői beszéde volt a kampány első lépése.

Interaktív térképet is tettek hozzá.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

hirdetés
hirdetés