hirdetés
hirdetés
hirdetés

Média Hungary 2010.

A médiásokat nem csábították el az ingatlanos lányok

Miért költözött Balatonfüredre a Média Hungary 2010-ben? A Kreatív Online videós stábja a Club Tihanyban és Balatonfüreden kereste a válaszokat. Videó és vélemény.

hirdetés

 

 

Nem tudjuk pontosan mi történt idén a Média Hungary konferencia helyszíne körül kialakult zűrzavarban. Mikor először olvastuk a Club Tihany közleményét, azt hittük, az egész csak egy blöff, valami béna gerilla, biztos nem fogynak úgy a jegyek, mint korábban, kell a felhajtás, válság van, tudjátok, hogy van ez…! Aztán kiderült, mégsem, de csak az volt biztos, hogy a konferencia közönsége idén tavasszal nem karaokézhat majd a Butterfly Bárban, mint azt eddig mindig tette. 

Másnap aztán felfedte magát a cég, amely beelőzte Csermelyéket, Holman Endre Generál Médiája állt a furcsa ügy mögött, de ez sem tisztította a képet, sőt. Nem beszélve a sorra megjelenő egyre szánalmasabb közleményekről.

Aztán elmentünk és a következőket láttuk:

A Média Hungary szervezői elképesztő bravúrral néhány nap alatt szerveztek egy több mint ezerfős konferenciát, ahol nagyjából minden a helyén volt, minden működött. Az előadók felmentek a színpadra, a közönség egy része üldögélt a nézőtéren, a másik fele kóválygott és építette kapcsolatait az előtérben, volt étel, ital, este szórakoztató program, mintha az egészet eredetileg is így gondolta volna a szervező. A balatonfüredi helyszín persze egyáltalán nem olyan jó, mint a Club Tihany, lényegesen kisebb, ekkora rendezvényt nem bír el, és amúgy is nyomasztó, rosszul megtervezett barátságtalan épület. De ebben a helyzetben nem jogos a panasz, a Media Hungary szervezőit dicséret illeti a lebonyolításért. 

A résztvevőket közben leginkább az foglalkoztatta, miért lett ez az egész, és vajon mi van éppen a Club Tihanyban? A napközbeni és esti látogatásunkkor egyértelműen kiderült, hogy ott egy nagyszabású ingatlanos esemény zajlott, sok száz résztvevővel. Egy ügyfélparti, amelyen az Ingatlanok.hu partnerei élvezhették az ingyenes kényeztetést: soványka napközbeni szakmázással, vaskos esti ingyenbulival. A helyszínen mulatozóktól megpróbáltuk megtudni, hogy mikor hívták meg őket, mióta zajlik a szervezés, de totálisan ellentmondó válaszokat kaptunk, volt, aki azt állította, két hónapja tudnak arról, május 18-19-én a Club Tihanyban buli lesz, mások azt mondták, egy hete vagy két napja kaptak egy levelet, hogy lehet jönni és minden ingyen van. Felhívtunk az Ingatlanok.hu-val szerződésben álló irodákat is, a többséget a rendezvény előtt pár nappal hívták meg a Club Tihanyba. Holman Endre, a Generál Média tulajdonosa és ügyvezetője ehhez képest gőzerővel ismételte, hogy hónapokkal korábban, az ő tudta nélkül a cégcsoport egy másik része foglalta le a szállodát. 

Ha elfogadjuk, amit Csermely Ákos, a Média Hungary főszervezője állít, és abban sem nagyon kételkedünk, amit Holman Endre gőzgépként ismételgetett, akkor is van egy szereplő van, akinek nem világos sem a motivációja sem a két oldal között elfoglalt helye az ügyben: ez a Club Tihany. Érthetetlen, hogy a szálloda hogyan engedhette meg magának azt, hogy azonos időpontra két ügyféllel tárgyaljon a szálloda termeinek kiadásáról.
Az ügyben kerestük Szűcs Ákost, a szálloda igazgatóját, aki sem a helyszínen személyesen, sem pedig később telefonon nem tudott vagy nem akart velünk szóba állni.

Akárki is tehet erről az egészről, sikerült úgy keverni a lapokat, hogy végül minden szereplő veszítsen kicsit. A Média Hungary ideiglenesen kicsit kényelmetlenebb körülmények közé kényszerült, a Club Tihany vélhetően elbukja majd a pert, a Generál Média pedig újabb, ezúttal óriási méretű fekete pontot szerzett a médiapiacra jelentős befolyással bíró elit körében.


(Megjegyzés a videóhoz: a Club Tihanyban tartott bulin sajnos elromlott a kameránk, így ott csak mobiltelefonnal készült képeket és videókat tudtunk felvenni. A minőségért elnézést kérünk!)

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Valljuk be, ebből senki nem jött ki jól...elszomorító Csermely hozzáállása is!!!
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés