hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Haraszti Niki cikkei

  #1
2015-05-28 16:37:00

Pablo Picasso karrierje egyik meghatározó helyszínéről örökített meg egy plakátot, Salvador Dalí pedig tévéreklámokban szerepelt, emellett  világmárkának és egy nemzetközi versenynek is tervezett logót. Művelt Marketinges sorozatunk eheti részében ismert képzőművészek reklámos múltjának jártunk utána.

  #2
2015-05-22 15:26:00

Új-Zélandon a Brake nevű, biztonságos vezetésért küzdő szervezet és ügynöksége, a Y&R készített egy kampányt, amelyben autóbalesetek áldozatainak portréit mutatták be a 3D modellezés technikájával, hogy hogyan néznének ki évekkel a balesetük után, ha életben maradtak volna.

#3
2015-04-29 16:48:00

Nem is lehetne aktuálisabb a Művelt Marketinges sorozat eheti témája, mint az első reklám, amelyben melegek szerepeltek.

#4
2015-04-13 11:05:00

A Toldi Moziban péntek délelőtt a Telekom által szervezett kerekasztalbeszélgetésen jártunk a többképernyős tévézésről. A beszélgetésen következő szakemberek vettek részt: Szabó Zoltán, az Index tartalomvezetője; Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezetője; Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója; Rajki Annamária, a Magyar Telekom média és tartalom menedzsment igazgatója; és Rab Árpád, az Óbudai Egyetem Digitális Kultúra és Humán Technológia Tudásközpontjának kutatója. A beszélgetést Rényi Ádám moderálta. A téma a többképernyős televíziózás volt, illetve az, hogy miképpen alakítja át a tévénézési, online médiafogyasztási szokásokat és hol van mindebben a pénz?

#5
2015-04-01 17:50:00

A reklámipar világát rengeteg hollywoodi és európai film/sorozat feldolgozta már, ha csak a mostani Reklámőrültek sorozatot nézzük, láthatjuk, miként ábrázolják a szakmát és szereplőit: gonosz és embertelen. Na de ez mindig így volt? Visszamentünk 1930-ba, ugyanis az első reklámról szóló mozifilmet ekkor vetítették, lássuk melyik az, és mit üzent az iparról már az első film. Művelt Marketinges sorozatunkban ezen a héten az első reklámról szóló mozifilmet kutattuk fel.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés