hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szekeres Andrea cikkei

#1
2017-08-09 10:29:00

„Az élet tele van izgalmas pillanatokkal, amit anélkül a legjobb élvezni, ha nem kell hozzá a mobilunkat vagy fényképezőgépet keresgélni, csak tudni, hogy annak minden mozzanatát megőriztük” – így vezetik be közösségi finanszírozós kampányukat a hordható és naponta változtatható dizájnú kamera tervezői, akik divatcikként árulnák digitális kiegészítőjüket.  

#2
2017-03-16 12:00:00

Pulzusmérés pillecukorral, time-lapse videó egy olvadó jégkockáról, és egy hangyaboly legforgalmasabb útvonalának kiderítése egy hőkamera-szerű funkció segítségével – az Intellisense két interaktív szoftvere semmi perc alatt természettudományos laboratóriummá alakítja számítógépünket. Újabb magyar digitális startup, amelyre ha kicsit jobban figyelünk, képes megreformálni a fizikaoktatást. Mutatjuk, mit tudnak.

#3
2017-02-09 12:01:00

Felhő alapú dolgozatszerkesztő alkalmazást fejlesztett a Redmenta, amely digitális startupként próbál választ találni az olyan kérdésekre, hogy miért nem tudnak eleget a mai gyerekek, és hogyan lehet őket másképp tanítani. A tanárokat segítő intelligens oktatási asszisztens feladatlapokat állít össze, dolgozatot javít és igyekszik élvezhetőbbé tenni a tanulást.

#4
2017-01-11 14:00:00

A mai világ teljesen leszoktatja az embereket arról, hogy zenéljenek. Ami nagyon nem jó, mert a zene egy önkifejezési mód – ezt Béres Eszter a Koda alapítója mondta, aki csapatával a Telenor Accelerate programjában rakta össze a világ első interaktív, Kodály-módszeren alapuló zeneoktató alkalmazását.

#5
2016-12-29 11:49:00

A cégeket és a pályakezdőket hozza össze a Zyntern applikációja, amelyen az álláskeresők az üres pozíciók unalmasan tekervényes megfogalmazása helyett interaktív hirdetéseket, a munkaadók pedig közösségi médiafelületekhez hasonló karrier-profilokat találnak. A Telenor Accelerate programjában részt vevő öt startup egyikének alapítójával, Barathi Tamással beszélgettünk.

#6
2016-12-21 15:18:00

Jó lenne, ha a bringám meg tudná védeni magát. Vagy ha ellopnák, akkor tudnám követni. De megfizethető, jól működő megoldást erre még nem találtam – ezt Ienciu János, a Moow Bike alapítója mondta, aki néhány hónapja a világ első riasztós, navigációval felszerelt és nyomkövetős okosmarkolatával került be a Telenor Accelerate programjába.

#7
2016-12-15 18:10:00

A Tickething csapata összerakta az első magyar online piacteret, hogy az utolsó pillanatban is gazdát cserélhessenek a feleslegessé vált koncert-, színház- és sporteseményekre szóló jegyek. A Telenor Accelerate programjában részt vevő öt startup egyikének alapítójával, Töreky Bencével beszélgettünk.

#8
2016-12-07 09:21:00

Néhány hónapja öt egyetemista épített vállalkozást az e-sport köré, hogy platformjukon profi magyar gamereket képezzenek, és hogy végre tényleg bárki pénzt kereshessen a videojátékokkal. Az eSports Horizon az első magyar startup, amelyet az ősszel indult Telenor Accelerate programból mutatunk be. Árkosi Adriánt, a projekt vezetőjét kérdeztük a startup-élet első heteiről.

#9
2016-12-01 00:00:00

Exkluzív megjelenés, extra bannerméret és tűpontos célzás – néhány hirdető a klasszikus display vásárlás során megszerezhető előnyöket ma már programmaticban is szeretné megkapni. Az általunk megkérdezett három piaci szereplő szerint bár még van mit tanulni, a private deal egy komoly felfutás előtt álló szelete a programmaticnak. (X)

#10
2016-10-20 08:54:00

Bloggerekre épülő rendezvények, márkát tesztelő olvasók és vloggerekkel dúsított integrált marketing - utánajártunk, mire használja ma egy print magazin a digitális csatornáit. Kiderült: a márkák 360 fokos kommunikációjára, és az olvasók 360 fokos élményének megteremtésére.

#11
2016-09-29 08:00:00

Számos big data-alapú fejlesztésen van túl a Startlap, amelynek ma Lakmusz szavát a hazai online média, Linkstarter kifejezését pedig a hirdetői piac tanulja. Folyamatosan duzzadó adattenger, linkek közötti szabadverseny, jobb felhasználói élmény és elégedettebb hirdetők – ezek a hívószavai a Startlap sikersztorijának.

#12
2016-09-22 10:00:00

Az a márka, amely megtalálja a lappiac legapróbb tematikai rését, egészen új olvasói és hirdetői igényeket tud majd kiszolgálni új különszámában. Nagyjából így lehet összefoglalni a print lappiac egyre erősödő motivációját az újabb mellékletek megjelenésére, amely a legjobb sikerkommunikációs eszköze a márkáknak.

#13
2016-06-22 10:00:00

 „Volt, hogy reggel hétkor kaptunk fotót egy frissen műtött, gipszelt kezű kislányról, akinek ágya mellett infúzió csöpögött, és akinek anyukája csak annyit írt, hogy nektek köszönhetően jutottunk gyorsan orvosi kezekbe. Na, ezek miatt érdemes ezt csinálni” - mondta Németh Franciska, aki egy sürgősségi osztályon eltöltött év tapasztalatai után rakta össze néhány társával a Gyermek SOS online naprakész ügyeleti rend-keresőjét. Vele beszélgettünk a Telenor és a Kreatív közös rovatában.

#14
2016-05-27 08:52:00

Nagyjából ide vezetnek azok a változások, amelyek az általunk megkérdezett szakemberek szerint egyre intenzívebben zajlanak a mai digitális, fiatal generációt célzó piacon. A hagyományos tartalom előállítók mellett megjelenő neomédia, a supernow generáció és a multitasking médiafogyasztás új kihívás elé állítja a márkákat. Ezekre pedig azonnal reagálniuk kell, több platformon, szimultán jelleggel és új megoldásokkal. (X)

#15
2016-04-28 14:54:00

Bár az online aukciós piactér nem egy új kommunikációs megoldás, az utóbbi időben a hirdetők egyre többet kezdtek költeni RTB tranzakciókra. Eközben több lett a natív hirdetés és optimistábbak a márkázott videók kapcsán is - többek között ezt tudtuk meg, amikor hazai piaci szereplőket kérdeztünk meg arról, hogyan írhatja át a digitális piacot a programmatic és a natív hirdetések terjedése. (X)

#16
2016-04-21 09:00:00

Ma már ez a kérdés foglalkoztatja a lappiaci kutatókat, akik szerint a hirdetők újra rátalálhatnak a print magazinos felületre. Megnéztük, miért nem hagyható ki a print csatorna egy cég marketingkommunikációjából, és hogyan hat a magazinhirdetés az eladásokra. (x)

#17
2016-03-31 11:26:00

A nyomtatott média haldoklik. Pont, hogy nem. Cikkünkben néhány, sokszor hallható tévhit cáfolatán keresztül elmeséljük, mi jellemzi manapság a magazinpiacot és hogy miért nem érdemes temetésre gondolni. (x)

#18
2016-03-17 09:11:00

Mert szeretik a hirdetők, a tartalom előállítók és a fogyasztók – nagyjából így lehet romantikusan magyarázni a márkázott tartalmi megjelenések dömpingjét. Persze mindennek megágyazott az egyre szélesedő digitális tér és az irányába mozduló költések is. (x)

#19
2015-12-15 13:40:00

A válság újra kitermelte a hiperlokális, városokat célzó marketingkommunikációt, amely jelenleg az egyetlen hatékony módszer a helyi fogyasztók elérésére. Nagyjából így lehet összefoglalni az általunk megkérdezett kutatók véleményét, akiket a vidéki plázák kérdezőbiztosairól, a lokálpatrióták médiafogyasztásáról és a pécsi farkas-ügyről is kérdeztünk. 

  #20
2015-12-14 15:04:00

Mindig érdemes álmodni, csak merni kell nagyban gondolkodni. Mi a sajátunkat két hét alatt váltottuk valóra – mondta Sarkadi Fannival közös kezdeményezéséről Kepecs Iván, akik havonta egyszer biztos, hogy bulival indítják a napot. Velük beszélgettünk a reggel és az alkohol nélküli szórakozás jelentőségéről, és arról, hogy milyen kevesen mernek ma kilépni a komfortzónájukból. Jó arcokat kerestünk a Coca Colával, megint kettőt találtunk egyszerre. Ismerjétek meg ti is a Pesthajnal társalapítóit.

 

  #21
2015-12-09 15:23:00

Zavarja, hogy a nők mára elfelejtettek nőként viselkedni, ezért elhatározta, hogy ezzel dacolva ünnepli őket a mindennapokban. Fiókjában desszertarzenált tart, nőnapon virág helyett süteménnyel készül. Ő Kroó Péter, a Hilti termékmenedzsere és a Coca Colával közös Jó arcok kampányunk következő jelöltje.

  #22
2015-12-08 15:47:00

Minden évben van egy levél, amin kiborulok. Tavaly egy kisfiú kérte tőlünk, hogy hozzuk vissza az egy hónappal ezelőtt meghalt apukáját. Ilyenkor az ember átértékeli a saját problémáit – ezt Keresztes Nikolett, a TV2 Csoport pr-menedzsere mondta, aki nemcsak gyerekek karácsonyát menti meg, de állatok életét is, miközben a sajátját egy excel táblázatban vezeti. Jó arcokat kerestünk a Coca-Colával, most egy újabbat mutatunk.

  #23
2015-12-07 16:49:00

A megfelelni akarásról, a minőségi kapcsolatokról és az útkeresés tanácstalanságáról is beszélgettünk Barta Nikolettel és Major Zoltánnal, akik csapatukkal középiskolásokat motiválnak arra, hogyan találják meg saját álommelójukat. Jó arcokat kerestünk a Coca Colával, most egy helyen kettőt is találtunk. Ismerjétek meg az Így dolgozunk mi társalapítóit.

#24
2015-12-04 16:31:00

Önkéntesnek lenni valahol egy önző dolog. Azzal, hogy az ember segít, a saját lelkét is simogatja. De asztal mögül, kanapéról nem lehet annyit adni, mint személyesen, terepen - ezt az Ötkert kommunikációs vezetője mondta, akinek a főzésről, a táncról és a fodrászról is egyből az otthonban élő gyerekek jutnak eszébe. Ismerjétek meg ti is Strényi Verát, a Coca-Colával közös Jó arcok című pályázatunk újabb jelöltjét.

  #25
2015-12-03 13:53:00

Ha valami nekem csak minimálisenergia befektetés, a világ viszont jobb lesz tőle, akkor miért ne tenném meg? – teszi fel a kérdést Baji Anita, akinek hobbija, hogy szeret magából adni, és aki bevallása szerint, ha nem rádiózna, akkor problémamegoldó cége lenne. Jó arcokat kerestünk a Coca-Colával közösen, ezúttal Baji Anitára találtunk.

#26
2015-12-02 13:20:00

Ha kell, cipeli a költözködő kolléga bútorait, születésnapi meghívókat rajzol esténként, vagy csak egy körlevelet ír napközben, amelyen egyszerre nevetnek fel negyvenen az irodában. Ő Szentgyörgyi Ottó junior grafikus, aki nyert már díjat képregényeivel, évek óta dolgozik egy sci-fi regényen, most pedig ő a Kreatív és a Coca-Cola egy újabb jó arca. Jó arcok címmel pályázatot írtunk ki a Coca-Colával, amelyre a kommunikációs szakmában dolgozó közösségek jelölhettek embereket. 

#27
2015-12-01 14:01:00

Sokan csak azért nem vágnak bele új dolgokba, mert félnek hibázni. Pedig merni kell, csinálni kell, és nem szabad mással foglalkozni - mondja Farkas Zsolt, aki a Mentorship programban mutatja az utat a vállalkozó kedvű fiataloknak, és azon dolgozik, hogy ezt a szemléletet minél több magyar egyetemista megismerhesse. Jó arcok címmel pályázatot írtunk ki a Coca-Colával, amelyre a kommunikációs szakmában dolgozó közösségek jelölhettek embereket. A következő napokban összesen tíz olyan embert mutatunk be, akitől tanulhatunk. Ismerjétek meg ti is az elsőt.

  #28
2015-08-11 15:35:00

Néhány éve a fesztiválokon még sátrakban interneteztünk, és örültünk minden meglepetésszerűen elcsípett térerőnek. Ma már a wifi pont annyira természetes elvárás, minthogy csapvíz legyen a mosdókban. Utánajártunk, hogyan kerül az ingyen wifi és a 4G a hegyoldalba, és sokszor a semmi közepére.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés