hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

tulajdonos, PS:Provocative Petrányi-Széll András cikkei

  #1
2019-04-30 14:08:00

Mikor érdemes és etikus ingyenes fotóadatbázisokat használni a marketingkampányokban? Ezt a kérdést az Operaház helyezte reflektorfénybe, amikor kiderült, hogy a legújabb kampányához választott arc tulajdonosa még csak arról sem tud, hogy a fotója elérhető volt az interneten. Petrányi-Széll András, a PS:Provocative pr-ügynökség alapító-tulajdonosának vendégírása.

  #2
2017-12-15 13:21:00

A Politis.hu startup-gyűjtőkampánya jó eséllyel megbukik. Nem örülök neki, de a példa lehetőséget ad annak végiggondolására, hogy miként kellene egy ilyen kampányt felépíteni. Petrányi-Széll András kommunikációs szakember, a PS:PRovocative egyik alapítójának és tulajdonosának vendégcikke.

  #3
2014-10-22 11:59:00

Az internetadó belengetése nyilván fontosabb ügyekről szeretné elterelni a figyelmünket. Ettől függetlenül azért érdemes elmondani, hogy például a kommunikációs iparban tevékenykedő kisebb-nagyobb vállalkozásoknak is mennyire rossz lenne, ha valóban úgy lenne. Petrányi-Széll András, a PS:PRovocative pr-ügynökség alapítójának publicisztikája erről szól.

  #4
2014-09-17 12:59:00

A Kreatív PR Hetére felkértük Petrányi-Széll Andrást, hogy írjon egy esszét arról, hogy szerinte melyek a legfontosabb trendek, problémák és kihívások jelenleg a pr-szakma számára. 

  #5
2014-09-01 10:00:00

Sas István múlt héten arról írt, hogy a reklámadóról szóló törvény hogyan lehetetleníti el a csr-kommunikációt, a szponzorációt és a támogatási rendszereket. Petrányi-Széll András, a PS:PRovocative pr-ügynökség tulajdonosa szerint azonban nem fogja visszafogni a törvény a társadalmi célú kampányokat, de amúgy sem ez a fő baj, hanem hogy a vállalatok többsége reklámozással szeretné megoldani az üzleti problémáit. 

  #6
2014-07-02 14:30:00

Petrányi-Széll András, a PS:Provocative pr-ügynökség tulajdonosa úgy látja, hogy a reklámadótörvény pont azokat sújtaná, akiket nem kellene, miközben érintetlenül hagyná a szerinte két legproblémásabb szereplőt, a Facebookot és a Google-t. 

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés