hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kreatív szerkesztősége cikkei

#1
2012-07-19 13:21:00

Az állami hirdetési piaci szereplőinek közpénz-költését nagyon nehéz elszámoltatni, a törvény betűit pedig, sokszor úgy tűnik, mindenki kedve szerint magyarázza. A magyarázkodás és a közérdekű adatok kiadásának megtagadása növeli a gyanút, hogy akár korrupció is lehet a háttérben. Ha nincs takargatnivaló, akkor a pereskedéseket megelőzve bármely állami szereplő önmaga is átláthatóvá tehetné a közpénzek felhasználását. A Kreatív javaslata.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés